Haastige spoed

4.7K 43 18
                                    

Een zachte kreun, doet me ontwaken uit een heerlijke, bijna bevredigende comateuze toestand. Ook al zijn mijn ogen nog gesloten, ik verheug me nu al op zijn gespierde lijf tegen me aan. Op de tast zoek ik naar zijn warme lichaam naast mij, maar als ik niets ontdek open ik snel mijn ogen om hem nog net op de rand van het bed te zien zitten, terwijl hij zijn schoenen aan doet. Hij heeft in de gaten dat ik wakker geworden ben en draait zijn hoofd naar me toe. "Goedemorgen" zegt hij met een neutraal klinkende stem en het valt me meteen op dat er niets achteraan komt. Geen goedemorgen schatje, lieverd, schoonheid - woorden die hij eerder die nacht in overvloed gebruikt heeft, als hij überhaupt al iets tegen me zei.

Een onbehaaglijk gevoel maakt zich van me meester en alert kijk ik hem aan. "Ja goedemorgen" antwoord ik ietwat argwanend en hou daarbij mijn hoofd wat schuin. "Nee ik was niet van plan weer te vertrekken zonder iets te zeggen" antwoord hij op de vraag die ik niet stel en een diepe zucht ontsnapt aan zijn lippen. Een beetje onrustig kijkt hij op zijn horloge en draait, zonder dat hij dit volgens mij zelf in de gaten heeft, zijn trouwring rond en rond. "Heb je haast?" Vraag ik hem op de man af en kan mijn irritatie hierbij helaas niet verbergen. Meneer heeft zijn zaad ruimschoots geloosd en nu is het weer tijd om te gaan. Een ander gevoel kan ik er even niet aan over houden.

Mijn blik vermijdend, draait hij zich om en gaat verder met het strikken van zijn schoenen. "Ik ben een beetje laat ja" legt hij uit, maar als hij dit keer denkt met deze schamele uitleg weg te komen, heeft hij het mis. "Te laat voor wat?!" Vraag ik venijnig en ga rechtop in bed zitten zonder me de moeite te nemen mijn naakte lichaam te bedekken. Wat heeft het ook voor zin? Daar is hij vannacht meerdere keren overheen gegaan, dus waarom zou ik? "Te laat om, sorry schat maar ik had je eigenlijk niet moeten neuken, te zeggen?" Vervolg ik mijn tirade "Of te laat om weer bij je vrouw in bed te kruipen, zodat ze niet doorheeft dat je buiten de deur neukt?!" Als hij niet reageert, geef ik het op. "Wat ben jij een laffe zak zeg!" Pers ik er uit en voel de tranen opwellen achter mijn ogen.

Ik merk dat ik steeds kwader wordt en dat is niet omdat hij getrouwd is, dat wist ik immers al. Ik wordt kwaad omdat ik me plots realiseer, dat ik slechts een tweede rang vrouw ben in deze situatie. Een positie die ik lange tijd niet meer heb gekend. Jack droeg mij op handen en daar kwam, tot aan zijn dood, niemand tussen.

Ik zie aan de beweging van zijn kaken, dat ik voor de zoveelste keer een gevoelige snaar heb geraakt. Ook zijn rug, die ik deze nacht zo vaak en zo liefdevol heb gestreeld, staat strak van de spanning. Maar dit keer interesseert het me niet of ik hem kwets ja of nee. Door mij te negeren na zo'n gepassioneerde nacht geeft hij mij zo'n hoerig en goedkoop gevoel, dat het door me heen snijd als een kartelig mes. Vele haken achterlatend in mijn vlees, waardoor het nog meer pijn doet hem zo te zien haasten om weg te komen. Weg van mij.

Woedend sla ik mijn benen naar de andere kant van het bed en stuif vervolgens zo snel als ik kan de badkamer in. Ik weiger hem het plezier te gunnen, mijn tranen te aanschouwen. Tranen van verraad, van onbeantwoorde liefde en tranen van gemis van wat ooit was. In mijn haast gris ik nog snel even mijn kleding van de vloer en probeer uit alle macht niet te reageren op Levi, die mij lief kwispelend begroet zodra ik aan hem voorbij loop. Verdomme! Waarom is het zo perfect om samen te zijn met hem?

Als ik eindelijk de badkamer uit kom, heb ik mijn emoties weer onder controle en mijn masker opgezet. Oliver bevind zich niet meer in de slaapkamer en alsof het een handelsmerk van hem is, is ook dit keer het bed zo strak opgemaakt dat het lijkt alsof hier niets gebeurd is. Met pijn in mijn hart kijk ik nog een keer naar het prachtige houtgesneden bed. Voor even voelde ik me weer net zo geliefd als drie jaar geleden. Helaas was het maar van korte duur en blijkt eens te meer dat deze man Jack echt niet kan vervangen, al is het omdat hij een andere vrouw meer op handen draagt dan mij. In gedachten verzonken loop ik naar de keuken. Er van uitgaande dat hij zich daar waarschijnlijk zal ophouden.

Ondanks dat hij haast heeft, is de tafel gedekt en staat er onder andere vers geperste jus en vers gebakken croissants op tafel. Zwijgzaam leunt hij met zijn strakke billen quasi nonchalant tegen de aanrecht en ik baal er van, hoe vreselijk opgewonden ik van hem raak, zelfs als ik kwaad ben.

"Ik weet dat ik je een verklaring verschuldigd ben" begint hij zonder dat ik nog maar iets gezegd heb en nerveus likt hij langs zijn lippen "maar daar ben ik nu nog niet aan toe." "Wat jij met mij doet, heb ik niet aan zien komen, echt niet." En als de tijd rijp is en mijn gevoelens voor jou veranderen niet, dan leg ik je alles wel een keer uit." Verward kijk ik hem aan. Niet wetend wat ik met deze verklaring aan moet. Ik zie weer die typische blik in zijn ogen. Een waar pijn en verdriet op de loer liggen. Wat is er toch zo moeilijk in zijn leven, dat hij het me niet zeggen kan?

Op de een of andere manier houd hij mij gevangen in zijn blik en is het voor mij onmogelijk om ook nog maar een beweging te maken. Zijn borstkas gaat sneller en sneller op en neer. Zijn lippen gaan iets van elkaar alsof hij mij nog wat wil zeggen, maar er komt geen woord uit. Plots slaakt hij een getergde kreun, zet twee grote stappen vooruit waardoor hij voor me staat, grijpt me dwingend achter bij m'n nek en kust me gretig op mijn mond. Totaal verloren realiseer ik me dat er geen weg terug is en hongerig beantwoord ik zijn kus. Met een vreemd soort gevoel van woede en frustratie dringt zijn tong mijn mond binnen en grijpt hij mij wild bij mijn lange blonde haren.

"Godverdomme Sheila!" Kreunt hij gefrustreerd en duwt mij naar achteren tegen de muur. Ik wil niet nadenken en woel vol passie door zijn haren, terwijl ik mijn lichaam hunkerend tegen hem aan druk. Alsof we in geen jaren seks hebben gehad, kussen en strelen we elkaar alsof ons leven er vanaf hangt en ik duw vol verlangen mijn heupen tegen zijn inmiddels gezwollen pik. "Neuk me!" Sis ik tussen mijn tanden door en gehaast begin ik zijn riem en knopen van zijn strakke jeans los te maken. "Klote wijf!" Kreunt hij gefrustreerd terug en trekt in een snelle beweging mijn shirt over mijn hoofd en opent de haakjes van mijn BH.

De dure kledingstukken vallen respectloos op de grond, maar dat interesseert me niets. Hijgend steek ik mijn tong weer tussen zijn lippen en grinnik even als ik voel hoe hij worstelt om zijn schoenen uit te krijgen om daarna zijn broek en boxers naar beneden te duwen. Al zoenend heb ik zelf mijn broek geopend en trap, nadat deze op de grond is gezakt, het kledingstuk van me af. Hijgend en kreunend dwalen onze handen over elkaars lichaam, alsof het de laatste keer ooit zal zijn dat we elkaar mogen neuken en we daar ook maar een paar minuten de tijd voor krijgen.

Plots voel ik zijn grote handen onder mijn billen, waarna hij me optilt om me vervolgend hard tegen de muur aan te knallen. Automatisch sla ik mijn benen om hem heen en kreun luid als ik zijn dikke geile pik mijn kut in voel glijden. "Godverdomme, jij geile trut!" Vloekt hij opgewonden en stoot onmiddellijk hard en diep zijn pik bij me naar binnen. Getergd door een passie die ons beide waarschijnlijk geestelijk kapot zal maken, druk ik mijn nagels diep in zijn rug en en kijk hem fel aan. "Kom dan met je geile pik! Dit wil je toch zo graag!" Ik slaak een kreet van pijn en genot als hij mij ferm tegen de muur aan knalt en hard zijn pik in me ramt. "Ja, oh ja dit is wat ik wil!" Kreunt hij geil en duwt me hoger tegen de muur op terwijl hij sneller en sneller in me stoot.

Ik kan niet geloven hoe geil hij me maakt en dat terwijl we de hele nacht al bezig zijn geweest. Maar dit voelt anders. Dit heeft niets te maken met liefde of tederheid. Dit is pure lust en frustratie over wat we eigenlijk geestelijk met elkaar doen.

Opgewonden en oh zo geil, geniet ik van het geluid van onze neukende lichamen tegen elkaar. Het gekreun. Het gehijg. Het opzwepende ritme om elk moment in elkaars armen klaar te komen.

Mijn vocht loopt inmiddels langs zijn ballen eruit en kreunend druk ik mijn hoofd naar achteren tegen de muur wanneer ik langzaam, als een opkomende storm, mijn orgasme voel naderen. "Oh Oliver ja!" Schreeuw ik luid "Godverdomme neuk me" en ik duw mijn lichaam strak tegen hem aan om hem nog dieper in mij te voelen. Zijn benen trillen. Ik wil wel gillen van euforie. We zullen samen tegelijkertijd klaar komen! Precies zoals het hoort. Schreeuwend en kreunend duwt hij mij hard tegen de muur en terwijl hij mijn kut vult met zijn sperma, houd ik mijn adem in als het warme geile gevoel van een orgasme bezit neemt over mij. "Oh Jezus ja." "Godver wat lekker..." fluistert hij in mijn oor.

Met mijn benen strak om hem heen, hang ik trillend als een aapje in zijn armen. Mijn ogen gesloten. "Lekker ontbijtje" hijg ik grappend en zijn bulderende lach voelt als een heerlijke bevrijding. De spanning is er van af en al realiseer ik me dat Oliver een man met een "rugzak" is, wat er ook gaat komen en hoe onverstandig het misschien ook mag zijn, ik wil hem nog niet laten gaan.

Gepassioneerde Erfenis (18+)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu