Hongerig

5K 38 11
                                    

Als in een soort hypnose, laat ik het over me heen komen hoe hij me kust, mijn borsten kneed, mijn jurkje langzaam omhoog trekt en hoe zijn hand onder mijn exclusieve string verdwijnen. Het is vol zelfverzekerdheid en op een manier die absoluut geen tegenspraak duld. Ik sta gelukkig met mijn rug tegen de bar, want zonder gegeten te hebben champagne drinken, is me nog nooit helemaal goed gevallen.

Ik kreun zacht en laat hem duidelijk blijken hoezeer ik geniet van zijn vingers die op en neer gaan in mijn reeds vochtige kutje. Het doet hem overduidelijk goed en enthousiast duwt hij zijn sterke vingers nog dieper bij me naar binnen. Terwijl hij me vingert blijft hij me brutaal in mijn ogen aankijken. Hij wilt weten wat ik voel en gezien zijn erectie, die nu goed zichtbaar is, wind hem dat enorm op.

Ik slik zichtbaar en bijt verleidelijk op mijn onderlip terwijl ik hem geil aankijk vanonder mijn lange wimpers. Licht hijgend streel ik over de bobbel in zijn dure smoking broek. "Seks in de lucht schat?" Vraag ik hem uitdagend en knijp even in zijn penis. Zijn ogen vernauwen en zijn blik is donker en mysterieus. Ik ken Oliver nu al een aardig tijdje, maar de man die hier op dit moment voor me staat is een intrigerend raadsel voor me. Ik zou gealarmeerd moeten zijn, maar niets is minder waar. Zijn gedrag maakt me ontzettend geil en ik wil niets liever dan goed geneukt worden door mijn "Alpha mannetje" op deze 10 kilometer hoogte. Dat hij ruimschoots voldoet aan alle kenmerken die daartoe behoren, is me inmiddels meer dan duidelijk.

Galant pakt hij mijn champagne glas van me over en zet het naast de zijne op de bar. Zonder iets te zeggen pakt hij mij bij mijn hand en trekt me rustig mee richting het luxe bed achter in de privéjet. De manier waarop hij zich gedraagt, maakt me helemaal gek. Zo wil ik dat een man mij behandeld. Zelfverzekerd, sexy en recht op zijn doel af. Ik hou niet van die "zacht gebakken eitjes" om maar zo te zeggen. Als ik een man wil, wil ik een echte! En dat is Oliver in elk aspect van het woord.

Aangekomen bij het bed trekt hij me naar voren en draait me om. Mijn kuiten drukken tegen de fluwelen ombouw aan. Verwachtingsvol kijk ik hem aan. Sinds tijden durf ik niet te voorspellen wat hij wil, iets wat me ongelooflijk opwind. In een fractie van een seconden grijpt zijn grote hand mij achter in mijn nek, trekt me ruw naar hem toe en kust me gepassioneerd op mijn lippen. Zijn tong gaat resoluut op zoek naar de mijne en ik beantwoordt zijn zoektocht maar wat graag.

Zonder enige twijfel over wat hij eigenlijk wil, trekt hij de rits van mijn tweeënhalf duizend euro kostende jurkje naar beneden en duwt het in een beweging van mijn schouders af. Als een ruis van de wind, valt de exclusieve stof naar beneden. Staand op mijn 12 cm hoge hakken en slechts gekleed in mijn string, jarretels, kousen en bush-up BH sta ik nu voor hem. "Godverdomme wat maak je me toch geil!" Hoor ik hem bijna verongelijkt zeggen en uitdagend kijk ik hem aan. "Is dat zo? Ik merk er nog niets van." Zijn kaken bewegen gespannen en ik hou van het spelletje dat we spelen.

Ik wil hem bozer hebben. Ik wil hem uitdagen, krenken in zijn trots. En liefst op zo'n manier, dat hij mij met alle kracht die hij in zich heeft zal bewijzen wat voor een echte man hij wel is. "Wat wil je graag schatje?" Vraag ik hem op zwoele uitdagende toon. Je geeft vast niet zo veel geld uit om mij te imponeren met een beetje vingeren of wel?"

Ik zie weer zijn ogen vernauwen en zijn kaken bewegen gespannen van de opkomende irritatie. Ik gedraag me blijkbaar niet zoals hij had verwacht. Ik ben niet dat volgzame vrouwtje die oh zo dankbaar is voor dit luxe verrassingsuitje. Ik heb immers zelf geld genoeg, al vind ik het verrassingseffect meer dan opwindend. Maar ik wil meer! Ik wil Oliver zoals hij op zijn mannelijkst is. Bezitterig, bepalend en de baas over mij. Iets waar ik in het normale leven een absolute hekel aan heb, maar hier in zijn privéjet op 10 kilometer hoogte wil ik dat wel.

Gepassioneerde Erfenis (18+)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu