Het grote, gespierde lijf van Oliver drukt me tegen het hout van de paardenbox aan. Zijn handen omklemmen mijn volle borsten en zijn opgewonden mannelijkheid drukt verlangend achter tegen mijn strakke crèmekleurige paardrijbroek aan. "Jij wilt dit net zo graag als ik, toch Sheila?" hoor ik hem hees in mijn oor fluisteren en kreun gepassioneerd wanneer hij zijn handen op mijn onderbuik legt en mij stevig tegen hem aan trekt. Door de kracht schiet de antiek zilveren klem die mijn haar in een knot bij elkaar houdt los en valt als het als een waterval over mijn borsten en schouders. Normaal zou ik hierdoor geïrriteerd raken maar het kan me nu niets schelen, zolang hij maar niet ophoud waarmee hij bezig is.
Mijn gedachten schieten alle kanten op. Ja het is waar, ik verlang intens naar hem maar of het nou verstandig is hem dit op te biechten is een tweede. Terwijl ik mezelf nog aan het afvragen ben welk antwoord te geven, voel ik een koele windvlaag over mijn borsten gaan. Mijn blouse hangt half open en de frêle knoopjes die er zojuist nog voor zorgde dat alles goed bedekt bleef, hoor ik tikkend de stenen vloer van de box bereiken. "OLIVER!"
Ik wil geshockeerd klinken, maar het komt er uit als een smeekbede. Behendig trekt hij mijn BH naar beneden en gewillig tonen mijn volle borsten zich aan de buitenwereld. "Godver!" Hoor ik hem getergd vloeken en verbaast bemerk ik dat hij mij loslaat.
Ik durf me niet om te draaien. Bang voor de afwijzing in zijn ogen. Vind hij mijn borsten niet mooi? Heeft hij spijt van hetgeen hij tot nu toe heeft gedaan? Verlangt hij niet naar mij? Was het alleen maar een soort test?
De twijfel is echter van korte duur. Met een gefrustreerde kreun trekt hij me vol overgave weer tegen zich aan, zijn kruis verlangend wrijvend tegen mijn zachte billen. Zijn harde mannelijkheid laat niets te wensen over. Deze man verlangt inderdaad net zo veel naar mij als ik naar hem. "Je maakt me zo ongelooflijk geil elke keer als je me met die mooie verlangende ogen van je aankijkt" fluistert hij hees. Hongerig verslind hij al kussend elk stukje huid van mijn ranke hals, terwijl zijn handen mijn borsten omklemmen en deze stevig kneden. Mijn lijf staat in vuur en vlam elke keer als zijn lippen mijn verhitte huid aanraken. Kreetjes van genot vullen de ruimte als hij mijn tepels stevig tussen zijn duim en wijsvinger laat draaien en hij zijn tanden zacht in mijn oorlel zet. Oh mijn hemel wat windt deze man mij op! Wat wil ik hem graag in mij voelen. Hem verlangend aankijken als zijn indrukwekkende lijf boven op mij ligt. Hem diep in mij voelen stoten. Mijn nagels in zijn bezweette rug te kunnen zetten en hem aansporen mij hard te nemen.
Terwijl mijn fantasie reeds compleet op hol slaat, bereiken zijn woorden stukje bij beetje mijn vertroebelde brein. "Ik wil je al proeven en voelen vanaf de eerste dag dat ik je kwam vragen of mijn paarden bij jou onderdak konden krijgen na de brand" fluistert hij opgewonden in mijn oor waarbij hij zijn tong tergend langzaam over mijn huid laat glijden. "Je maakt me gek met je prachtige borsten die zo heerlijk op en neer gaan als je je paarden berijdt. Ik wil dat je mij berijdt. Wil die E cup in mijn handen houden als je op me zit en je je heupen gekmakend lekker heen en weer beweegt op mijn stijve. Wil je sappen proeven als ik je al likkend en zuigend klaar laat komen. Ik wil je de hemel laten ervaren Sheila"
Iets wat me nooit overkomt, gebeurt nu wel. Ik kan geen woord uitbrengen. Elke fantasie die hij beschrijft ervaar ik alsof het reeds plaats vind. Ik voel hem in mij, voel hem zuigen, zijn tong die me laat schreeuwen van genot, ik voel alles! Hijgend en kreunend lig ik als was in zijn sterke armen. Geen haar op mijn hoofd die van plan is hem van zijn plannen af te brengen. Verlangend duw ik mijn billen naar achteren. "Oliver please" is het enige wat ik smekend over mijn lippen krijg en hoop dat hij doet waar ik al die maanden over gefantaseerd heb.
Zo geduldig als hij normaal overkomt, zo ongeduldig wordt hij nu. Met zijn grote handen trekt hij hardhandig mijn broek open. De parelmoeren knoop van mijn peperdure paardrijbroek valt tinkelend op de grond naast de knopen van mijn blouse. In een beweging trekt hij zowel mijn broek als string naar beneden. Mijn blouse trek ik zelf uit zodat er niet nog meer knoopjes op de grond belanden. Half naakt sta ik met mijn rug naar hem toe. Afwachtend op wat hij gaat doen. Ik hoor zijn zware ademhaling, maar verder onderneemt hij nog niets. Dan legt hij plots zijn hand op mijn rug en duwt me naar voren. Met mijn handen liggend over de plank van de afscheiding tussen beide boxen en mijn billen naar achteren gericht blijf ik staan. Weer gebeurt er even niets. "Oh Oliver alsjeblieft " smeek ik hem en beweeg mijn billen iets heen en weer. Een gegrom komt uit zijn longen en eindelijk onderneemt hij de stap die ik hem zo graag wilde zien maken. Met zijn sterke handen pakt hij me eerst bij mijn heupen om me in de goede positie te zetten. Vervolgens beginnen zijn vingers de zachte natte huid van mijn vrouwelijkheid te strelen om daarna te voelen hoe nat ik reeds ben door hem. Het soppende geluid maakt zowel hem als mij nog geiler dan we al zijn. Dit laat hij mij weldra voelen door zijn stijve tussen mijn billen door te laten glijden. Als ik het niet meer uit kan houden, smeek ik hem mij te nemen. Dat is niet tegen dovemansoren gezegd. Schreeuwend van genot laat ik hem keer op keer in me stoten. Jut hem op sneller te bewegen. Harder. En als ik voel dat ik bijna kom hoor ik een stem luid mijn naam roepen. Nee niet nu, galmt het door mijn hoofd, maar weer hoor ik iemand mijn naam roepen.
JE LEEST
Gepassioneerde Erfenis (18+)
RomanceSinds een maand of 6 huurt Oliver twee boxen op mijn stoeterij voor zijn prachtige raspaarden. Hij zegt niet veel, echter elke keer weer wanneer hij een gesprek met mij aanknoopt, lopen de rillingen over mijn rug. Hij is wel bespraakt, erg charmant...