Merhaba arkadaşlar yeni bölüm ile karşınızdayım. İnşallah beğenirsiniz hadi başlayalımmm...
Gece Ege ile tanıştığından beri kendini daha bir farklı hissediyordu. İçi kıpır kıpırdı. Gece odasına koşarak gitmeye başladı. Annesi;
"Kızım nereye böyle?"
Gece geri döndü. Annesini öptü.
"Odama annecim.Gece odaya girdiği anda hemen günlüğüne koştu.
Gece her gün günlük tutmaz. Günlük dediğin her gün tutulur ama Gece sadece mutlu olduğu zaman tutar.
Gece boş bir sayfa açarken babası ile geçirdiği günler için yazdıklarını gördü.
Biraz hüzün sardı içini ama yinede keyfini kaçırmak istemiyordu. Açtı bir sayfa yazmaya başladı.Sevgili günlük;
Bugün mutlu günlerimden birindeyim.
Bu gün yakışıklı, tatlı biri ile tanıştım.
O benim kahramanım, hayat kurtaranım. Beni o serseriden kurtardı. Ondan hoşlanıyorum. Adı Ege şu anlık soyadını bilmiyorum. Sanırım sana daha çok şey yazıcam...Yazdı ve kapattı. Pijamalarını giydi ve yatağa uzandı. Uzun uzun tavana bakarken aklından hep Ege geçiyordu.
Acaba onu bir daha görecek miydi?
Aklında o kadar çok şey vardı ki düşünürken uykuya daldı.Sabah annesini sesi ile uyandı.
"Kızım hadi kalk okula geç kalıcaksın!"
"Offf! Okul varrrr."Yataktan kalktı ve üzerini giyinmek için dolabını açtı. Okula serbest kıyafetler ile gidiyordu. Hemen kıyafet aramaya başladı.
*Okul kombinim*Üzerimi giyindim evden çıkmak için bir annemin yanına gittim.
"Ooo! Kuzum bu ne güzellik"
"Ya annem teşekkürler kim doğurdu!"Biraz sarıldıktan sonra evden çıktım.
Okula girerken bir grup yeni bir çocuğun geldiğini ve çok yakışıklı olduğunu konuşuyordu. Kulak misafiri oldum aman ne olacak.
Neredeyse herkes bu çocuğu konuşuyordu. Merak ettim tabii çocuğu. Kim olduğunu öğrenmeye koyuldum. Sınıfta en yakın arkadaşım olan Burak'a sordum."Offf!Gece sende mi o çocuğu soruyorsun?"
"Ne oldu merak ettim!"
"Aman adı Ege miymiş neymiş işte bize ne?"
"Neeee! Ege mi?"
"Evet ne oldu ki?"
"Yok bişey"Yerime geçtim. Allaha teşekkür ediyordum onu karşıma çıkarttığı için. Ders bitince kantine gittim. IKantinde Ege'nin oturduğunu gördüm ve yanına gittim.
"Merhaba Ege"
"Merhaba Gece. Tekrar seni görebilmek çok güzel bişey. Otursana."
"Teşekkürler! Herkes seni konuşuyor hemen meşhur oldun. Bende okulun en popüler kızıyım.
"Ne güzel iki popüler bir araya geldik."
"Ya Ege bişey diyeceğim seninle doğru dürüst tanışamadık da biraz kendinden bahset"
"Ege Zengin.18 yaşındayım. Ailemden ayrı tek yaşıyorum."Zil çaldığı için ayrılmak zorunda kaldık.
Ege arkamdan bağırdı."Gece!"
"Efendim"
"Numaranı verir misin tanışmışken konuşuruz?"
"Bilmiyorum sana güvenebilir miyim acaba?"
"Merak etme kötü amaçlı değil"Bende dayanamayıp verdim. Sonra içeri girdim. Sınıftakiler beni Ege ile görünce tabi salak salak konuşmaya başladılar.
"Ooo! Gece hangi ara ayarladın?"
"Sende ne hızlı kız çıktın hemen..."Eee tabi ben sinirlendim.
"Arkadaşlar mal mal konuşmayı kesin! Öyle bişey yok bunu da o kalın kafanıza sokun."
Herkes sustu tabii. Ders başlamıştı artık ama benim için değil. Çünkü en nefret ettiğim hocanın dersiydi. Derse kendimi hiç vermedim. Eve geldiğimde kendimi nedense çok yorgun hissediyordum. Hemen uyumak istiyordum.
Ve zaten öyle yaptım. Odama çıktım ve uyumaya çalıştım. Tabii benim çatlak kardeşim olmasa uyuycaktım ama nerdeee...Size kardeşimdende bahsedeyim biraz.
Deniz Demirkan. Daha 13 yaşında ama tam bir cadı. Dersleri pekte iyi sayılmaz. Çalıştırmak bana düşüyor tabi.
Neyse geri dönelim. Benim kardeşim tam bir makyaj meraklısı. Sürekli makyaj malzemelerimi aşırır.
"Deniz lütfen kardeşim uyumaya çalışıyorum!"
"Bir şartla"
"Neymiş o?"
"Bana makyaj malzemesi vericeksin?"
"Hangisini?"
"Fark etmez yeterkin makyaj olsun"Verdim bir tane sonra gitti başımdan. Biraz uyudum uyandığımda annem eve gelmişti. Bir mesaj geldiğini gördüm.
Mesaj Ege'den gelmişti."Selam Gece naber?"
Cevaplasam mı acaba? Niye cevaplamıyım ki.
"İyi senden naber?"
Biraz zaman sonra mesaj geldi.
"Bende iyiyim. Bişey sorucam?"
"Tabii"
"Bugün boş musun?"
"Yani. Ne oldu ki?"
"Seni bir yere götürmek istiyorum!"
"Bilmiyorum."
"Lütfen!"
"Immmm! İyi tamam bekliyorum."
"Kaç gibi orda olayım?"
"20:00 gibi"
"Okey!"
"Görüşürüz"Şimdi yine hazırlanmam lazım. Ne giysem. Şık oldun ama rahat olsun hıh buldum.
*Kombinim*
Pek rahat olmasada şık bir elbise buldum şimdi sıra ayakkabıda...
Evet işte şimdi hazırım. Aaa! Makyajsız olmaz makyajımıda yaptım. Saçımıda yapıp hazırlandım. Tam o sırada bir araba sesi duydum ve camdan baktım. Ege gelmişti. Acaba nereye gidecektik.
Evet arkadaşlar nereye gideceğimiz de diğer bölüme sürpriz kalsın. Beğenmeyi sakın unutmayın! Diğer bölümde görüşürüzzz.
Haaa! Bu arada sizleri çok seviyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gökten Kemik Mi Yağdı?
Mizah"Biliyorum bir gün beni seviceksin!" "Çok beklersin" Bir zaman sonra; "Ben artık seni seviyorum.Göktan kemik mi yağdı acaba? Kapak tasarımcım subersu12'ye çok teşekkürler canım kankam💋