BÖLÜM 3

371 21 2
                                    


    Multimedya; İrem ve Berk

~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    Ve o meşhur gün. OKUL VAKTİİİ
Evet arkadaşlar hiç bir şekilde pesinizi bırakmıyor. Allah'tan son senem. Ve üniversitesiye hazırlanacağım o lanet yılda yeni okul yeni öğretmenler yeni insanlar utangaç bir ben. Nasıl olcak? Ben bunları düşünürken geç kalicagimi farkedip hemen duşa girdim. Rutin işleri mi halledip üzerime siyah dizleri yırtık dar pantolon üzerine ise beyaz düz tisortumu giydim ayaklarıma ise beyaz spor ayakkabıları geçirdim. Saçlarımı duzlestirip açık bıraktım. Olmazsa olmazim rimel ve parlatıcımida sürdükten sonra hazırım. Aynadaki görüntüme baktim. Sade ve güzeldi.

Aşağı indim beni teyzem okula birakicak bugün. Aslında yolu biliyorum ama ilk gün olduğu için o bırakmak istedi.

" Kuzucum benim acil bir işim çıktı makineler bozulmuş işler aksamiş. Sen tek başına gidebilir misin?"

LANET OLSUN. Aksilikler gene başladı işte hadi hayırlısı. Teyzem bir modacı büyük bir butiği var ve kıyafetleri kendi tasarlıyor.

"Sorun değil teyze ben hallederim"

"Tamam kuzum ben geç kalabilirim. Sana bir şeyler hazırlarlar."

Yolu biliyorum zaten . Yanağımdan sulu bir öpücük aldıktan sonra evden cikti bende peşinden çıktım.
  Yol 15 dakikaydi. Ve bende o süreçte Fatma'yi aramayı dusundum. Fatma benim en yakın arkadaşım sırdaşım. En çokta onsuzluk zor.
   
"Alo"
"Alo Fadigim nasılsın"
"Ayyy Nurum seni çok ozledim"
"Bende seni çok özledim canim"
"Alisabildinmi yeni hayatına okul nasıl?"
"Hiç sorma yeni gidicem ....... Kolejine yazildim"
"Ayyy yemin et"
"Evet nolduda " heyecanlanmistim. Bu kesin bir işler çeviriyor.
"Babamın işlerinden dolayı şirketi Ankara'ya tasiyolar benide oraya yazdırdılar"
"İnanamıyorum ciddimisin sen o kadar iyi geldiki anlatamam "

15 dakikalık bir konuşmadan sonra okula geldim. Büyük bir okuldu. Bahçesi her zamanki gibi arabalarla dolu. Bahçe kapısından girerken bir araba önümden hızlıca içeri girdi. Az daha eziliyodum. Ben dururmuyum hiç

Gerizekalı aptal önüne baksana be!!

Öküz bey arabadan indi ve yanıma geldi

Ohaaa kızım bu taş lan buna gerizekalı denirmi bu insan değil be

İç sesime susmasini söyleyip önümdeki uzaydan gelen cisme baktım.
   "Bu kadar guzeliyle karşılaşacağımı bilseydim bu zamana kadar beklemezdim"
Dedi siritarak.
"Bakıyorum da öküz olduğunuz kadar ukalasinizda"
    "Çok iyi bir tahmin bu arada ben Furkan"
    " Himm. Memnun olmadım umarım gorusmeyiz" deyip yürümeye başladım. Arkamdan adın ne diye bağırıyordu. Onu öylece bırakıp gitmek hoşuma gitmişti. Bu okulun erkekleri bu kadar taşsa işimiz var.
     Okula girdim okul sandığımdan daha büyüktü şimdi müdür beyin yani teyzemin arkadaşının odasını bulmaliydim ve bu koca yerde baya bir zordu. Girişe baktım yoktu. Ders başladığında ben hala ariyordum. Danışmada ortada yoktu ki. En sonunda müdür geldi beni buldu. Karizmatik bir adamdı uzun boylu yeşil gözlü takım elbise ayrı bir hava katmış.
   
    " Sen Nur olmalısın sanırım" dedi ve elini uzattı bende elini sıkıp
" Evet efendim" diyerek onayladim.
     Ardından sinifimin 12-B olduğunu söyledi. Ardından bir çocuk yaklasiyordu. Siyahlara bürünmüş gece görsem altıma sicardim. Müdür seslendi.
" Hamit oğlum buraya gel" çocuk bize doğru yaklaştı. Bana baktı.
" Okulda zaten derse girdiğin yok bari arkadaşına yardımcı ol. Okulumuza yeni geldi. Okulu gezdir."
  " Hocam başka biri yapsa olmazmi?"

Ay ben sanki sana bayiliyodum. Bir öküz daha işte.
"İtiraz istemiyorum hadi"
   
   Müdür yanımızdan uzaklaştı. Adının Hamit olduğunu öğrendiğim çocuk uzun ve esmerdi. Ateş gibi gözleri vardi. Keskindi. Çene hatları ve adem elması aşırı derecede belirgindi. Dalıp gitmiştim. Konuşmasıyla kendime geldim.
    "Bön bön bakmada düş önüme. Bir bakıcılık yapmadığım kalmıştı."

" İstemiyorsan git ben sana meraklı değilim buz küpü"

" Hanfendinin dilide uzunmuş. Keserim o dilini düzgün konuş."

  Biz böyle atışırken zil çalmış. Sınıfa gitmiştim. En arka sıraya oturdum. Önümde Bir kız ve oğlan oturuyordu. Hoca gelene kadar şakalaşıp durdular.
Etrafa bakınıyordum ki .Allah kahretsin bir insan bu kadar mı şanssız olur. Sabah ki arabayla beni ezen Furkan ve buz küpü Hamitle aynı siniftaydik. Bugün sağ çıkarsam bir daha bana bir şey olmaz.
  Göz göze gelmemeye dikkat çekerek önüme döndüm. Hoca gelmişti. Ders matematik ve kadın gudubete benziyordu. Kısa boylu gözlüklü çenesi öne doğru çıkık. Konuşmaya başladı sesi kulaklarımi tirmaliyordu.
   
     "Bakıyorum da sinifimiza yeni biri gelmiş.Bize kendini tanıtır mısın, hangi okuldan geliyorsun?"

    Diye art arda sorularını yağdırmaya başladı. Off bir de açıklama yapicam.

"Ben Nur Bozdağ. İstanbul'dan geliyorum."
 
   Arka taraftan ses geldi "Yarışmamıza hoş geldiniz" dönüp baktığımda bunu söyleyen Furkan oha ukalalıklari bitmiyor. Hiç bir şey demeden yerime oturdum.
      Kafamı gömüp uyumaya başladım.

Teneffüs zili çaldığında önümdeki kız ve oğlan bana döndü. Adları İrem ve Berk miş. İrem çok tatlı güzel sarışın bir kızdı. Sanırım biraz sakar. Berkse orta boylu çok tatlı eğlenceli bir çocuktu. İremle de çok iyi anlaştıkları belliydi.

     Okulun bitmesine son 10 dakka. Hiç bitmiycek gibi geliyordu hala da öyle geliyor. Bu süre içerisinde Furkandan gına gelmiş sürekli benle konuşmaya çalışmıştı. Hamit sürekli dik dik bana bakmış sinirlendirmisti. Bu çocuktan gerçekten nefret etmiştim.
       Okuldan çıktım ve eve yürümeye başladım eve vardığımda teyzem çoktan gelmiş çok mutlu görünüyordu. Bu kadında bir haller vardi. Yakında çıkar kokusu hadi bakalım.
        Yemeğe yakın bahçeye çıktım. Bir sigara yakıp kitabımı okumaya başladım. Kaosun Görkemli Dünyası muhteşem bir kitap herhalde üçüncü okuyusum. Bir den kafamı çevirdiğimde onu gördüm yan bahçede elinde sigarayla duruyordu. Beni farketmedi. Tekrar sinirlenip içeri girdim. Bu Hamitle hiç iyi anlasamiycaktik.
     Yemegimi yedim. Gerçekten çok yorgundum ve Fatmam yarın geliyordu. Haftasonu olduğu içinde onu almaya gidebilicektim.
  
    " Teyzoşum ben yatmaya gidiyorum. İyi geceler"
   
     "Sana da kuzucum"

  Pikemi kaldırıp hemen yatağa girdim . Yarın büyük gündü. Nede olsa kardeşime kavuşacam.

-----------------------------------------------------------

Huh! Bir bölüm daha bitti. Neler düşündüğünuzu çok merak ediyorum. Fikirlerinizi aktarmayı unutmayın canlarım.

Ayrıca bölümde bahsettiğim kitap (Kaosun Görkemli Dünyası) gerçekten harika bir kitap okumanızı tavsiye ederim. Özellikle macera, bilim kurgu ve gerilim sevenler için. 

İyi okumalar bebeklerim😘😘

İMKANSIZIMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin