Pov Dorian
- A kim pan jest?! - zwróciła się do mnie z krzykiem.
- Przepraszam, Dorian jestem. Kilka miesięcy temu zmarła moja dziewczyna, z wyglądu identyczna jak pani. Nazywała się Grace. - starałem się jej staranie wszystko wytłumaczyć. Kobieta tylko spojrzała na mnie z byka. Napisała coś na jakiejś małej karteczkę, którą mi wcisnęła w rękę i poszła.Podszedłem do Jacoba i mojej córeczki. Czy ja powiedziałem "córeczki"? Okeeej to trochę dziwne. Ja się przez nią zmieniam. Tak mi się wydaje.
- dzięki za pomoc - zwróciłem się do kumpla.
- Nie ma sprawy, kac nie męczy? - zażartowałPrzewróciłem oczami i wziąłem wózek od Jacoba. Udałem się z powrotem do domu. Moja córka grzecznie sobie spała, co oznacza, że mam sporo czasu dla siebie. wykąpałem się, zjadłem kolację, włożyłem małą do łóżeczka i sam poszedłem spać. A raczej spać próbowałem, gdyż ciągle zastanawiałem się kim była ta kobieta identyczna jak Grace? Wyjąłem z kieszeni karteczkę i zacząłem czytać.
Pewnie ciekawi cię dlaczego wyglądam jak twoja dziewczyna. Odpowiedź jest prosta, spotkajmy się jutro w parku, wszystko ci wyjaśnię. Jakby coś się działo to dzwoń pod ten numer: 324987567 Nieznajoma...
Szybko zadzwoniłem do tej dziewczyny i umówiłem się na konkretna godzinę.
Ciekawe co ma mi ważnego do powiedzenia.****
Już następnego dnia poinformowałem telefonicznie Elvisa, że muszę gdzieś wyjść i nie wiem co zrobić z dzieckiem. Powiadomił mnie o tym, że jak tylko skończy wypełniać ważne dokumenty, przyjedzie do mnie i zajmie się Lucy.***
Nadszedł moment, którego się najbardziej obawiam. Co ma mi do powiedzenia ta kobieta? Usiadłem w parku i zdenerwowany, zacząłem nerwowo bawić się palcami, czekając na kobietę.********
Okej kochani, muszę wam powiedzieć, że " SAMOTNY OJCIEC" Będzie zawierać ok 15 rozdziałów. Ponieważ zaplanowałam kolejne części. Takie kontynacje. ❤
Buziole dla was 😘😘😘
CZYTASZ
Samotny ojciec - początki (1) [ZAKOŃCZONE]
Teen FictionSiedemnastoletnia Grace ma pewnien plan, chce sprawdzić czy jej dwudziestoletni chłopak Dorian, który za dziećmi nie przepada, poradzi sobie z wychowaniem ich córeczki samotnie. Upozorowuje swoją śmierć. Chłopak nie radzi sobie z wychowaniem tej mal...