Volám sa Sofia a mám 17 rokov. Moji rodičia sa volajú Dominic a Beth. Podľa rozprávania od rodičov viem,že mama nebola moc taká živá ako ja. Ja som iná než ona. Rada sa zabávam,balím chalanov,chodím s nimi občas popíjať a proste milujem srandu. Celý príbeh ako sa mama a otec dali dokopy viem naspamäť. Klobúk dolu. Mama keď mala toľko rokov ako mám ja teraz tak sa dala dokopy s otcom a je s ním až do teraz. Krása! Mne sa toto nestane, pretože nie som na lásku a ani na pravú lásku moc neverím. Naši mali len šťastie a je otázka času kedy sa rozvedu.
Mám najlepšieho kamaráta menom Alex. Je len o nejaké tri mesiace starší než ja. Je to syn mamininej najlepšej kamarátky Clark a maminho brata Steva. Mám ich rada. Teta Clark mi vždy donesie z dovoleniek nové oblečenie,s ujom Stevom je sranda a ich syn Alex je proste Alex,ktorého zbožňujem. Vyrastali sme spolu,nie len že je môj bratranec,ale aj najlepší kamarát.
Keby sa pýtate na domáceho miláčika...tak máme 13-ročného kocúra Loca,ktorého mama našla keď bola na rande s mojím otcom. Je to super kocúrik.
"Si už zbalená?"pýta sa ma mama. Dnes na obed idem s kamošmi na chatu. Trošku si užijeme.
"Áno."odpovedala som.
"A kedy príde Noemi?"
Noemi je moja najlepšia kamarátka zo školy.
"Za hodinku."pozrela som na hodiny. Mama mi do kufru pribalila ešte vložky,že keby náhodou. S nadvihnutym obočím som na ňu hľadela.
"Čo? Veď keby dostaneš aby si bola pripravená."povedala.
"Veď okej,ale keď budem tehotná,tak mi budú na nič."provokovala som.
"Prosím?! Prestaň!"hodila po mne ponožky.
Zasmiala som sa. "Dobre dobre."
Usmiala sa a objala ma. "Dávaj na seba pozor."
"Neboj sa...šak sú tam len moji kamaráti a bude tam aj Alex."
"Viem...keby nejde on tak ťa ani nepustim."
Zas som nadvihla obočie. "Prečo? Veď sú to moji kamaráti."
"Predsa len niektorý, napríklad taká Mia...veď ona je úplne príšerná. Ako nehnevaj sa,ale chová sa ako taká štetka."
Zasmiala som sa. "To že je taká zmachlena neznamená že ňou aj je."
"To ju tým nerobí...ale to ako stále mení frajerov. To je strašne."
"Fajn fajn...máš pravdu. No ja si ešte niečo pozriem a počkám na Noemi."
Mama mi zavrela dvere na izbe a ja som si ešte ľahla s Locom na posteľ a pozerala videá.
O hodinu neskôr prišla už Noemi.
"Čauko."povedala natešene.
"Ahoj..no čo? Pripravená...?"stíšila som hlas. ..."chlastať?"
"Jasné že áno...ako vždy."poskočila od radosti. Zvalila sa vedľa mňa. "Alex pôjde s nami na stanicu?"
"Hej,odvezie nás tam teta Clark."
"Tá je mega super."
"Na nej sa mi páči to,že kedysi bola ako ja teraz. A mama? Tá vraj bola taká iná...menej sa zabávala."povedala som.
"A Clark bola divoška že?"
"Áno...a to úplná. Ale môj ujo Steve...fu ten bol riadny sexoš."zasmiala som sa.
"Veď si mi ukazovala aj fotku. Takého sexoša som dlho nevidela. Ale on je pekný aj teraz."
Potom o pár minút prišla Clark a Alex a nasadli sme do auta.
☘☘☘
Takže príbeh o dcére Sofii,ak ste ešte nečítali knihu Ten pravý,tak vám radím prečítať si,lebo práve kniha Ten pravý bola o jej rodičoch.
❤❤❤
YOU ARE READING
Dcéra [DOKONČENÉ]
RomanceTáto kniha je pokračovanie knihy Ten pravý. A je to o ich dcére...takže ak ste nečítali Ten pravý 1,2 tak si prečítajte. ❤❤