Prebrala som sa v cudzej izbe. To je tá izba,kde sme sedeli s Brianom. Bolela ma hlava,nos a aj ústa. Posadila som sa.
"Lež,lež."povedal Brian. Sedel vedľa mňa. Na konci izby stála Noemi.
"Čo sa stalo?"spýtala som sa s bolesťami.
"Suzzie a Mia sa pobili..."začala Noemi. "Ty si išla za nimi,že ich oddelíš,ale Mia sa pustila aj do teba. Vrazila ti takú silnú,že si spadla,asi si omdlela alebo čo. Buchla ti ešte päsťou do tváre,ale to ju už Brian schmatol a vyhodil preč. Ležala si na zemi v bezvedomí. Tak sme ťa odvliekli sem hore. Ja som musela všetkých poslať domov a Brian sa zatiaľ o teba staral."vysvetlila mi.
"Všetko ma bolí."posťažovala som sa.
"To áno,Mia ti prerazila peru,padla si na hlavu a ešte ti tiekla z nosa krv."vysvetlil Brian. "Ale ja som sa o teba postaral. Tu máš vodu,daj si."podal mi pohár a pomohol mi napiť sa.
"Koľko je vlastne hodín?"spýtala som sa,lebo vonku bola ešte tma.
"Štyri ráno. Zachvilu bude svitať."povedala Noemi. "Som rada,že si okej."
"Ďakujem."usmiala som sa. "Vám obom."
Chytila som si ústa,ale boleli. Cítila som to prerazené miesto. Znova to začalo krvácať. Brian mi to začal rýchlo čistiť a Noemi zatiaľ zbehla pre leukoplast. Zlepila mi to.
"Mala by si si pospať."povedala Noemi.
"Čo sa to vlastne stalo medzi Suzzie a Miou? Chcem podrobnosti."
"No...Mia dala Liamovi do drinku nejakú drogu. Jemu zostalo z toho zle a išiel na toaletu,ale išiel na toaletu dolu,nie hore. Brianovi rodičia tam majú spálňu. A Mia si Liama vyhliadla a išla za ním. Keď vyšiel z wc tak Mia ho vzala do tej spálne,kde s ním mala sex. Lenže Liam sa nemal ako brániť. Bol úplne sfetovany,úplne mimo."
"Ale ako to zistila Suzzie?"
"Išla na toaletu dole,lebo hore si bola ty. Omylom vošla do druhých dverí,tam kde Mia trtkala s Liamom."
"A kde je teraz Liam?"
"Bože! On je predsa stále v spálni."zľakla sa Noemi. "Idem ho skontrolovať."povedala a už utekala preč. V izbe som zostala sama s Brianom. Pozoroval ma a ja jeho.
"Zaujímavé,že vyzeráš dobre aj keď si v takomto stave."krútil nad tým hlavou.
Zasmiala som sa. "Zrazu už vyzerám dobre?"
"Ale prosím ťa. Ja som ťa s tým len provokoval. Prišla si mi hrozne namyslená,chcel som ťa trošku skrotiť aby si si moc o sebe nemyslela. Preto som ti vravel to čo som vravel."vysvetlil.
"Takže som podľa teba pekná?"urobila som smutné oči.
Naklonil sa ku mne. "Si krásna."povedal. Zahrialo ma to pri srdci. Veľa chalanov mi už povedalo,že som pekná,ale od nikoho to neznelo tak nádherne ako od Briana. Chytil ma za ruku. Nikdy som sa s nikým necítila tak dobre. V tom mi cinkol mobil. Nová správa. Od Marka.
-Si v pohode?
⭐⭐⭐
Dúfam,že sa vám páčila táto časť. Užívajte dník 😂👌❤určite píšte vaše názory. Koho máte najradšej? Máte radšej Marka alebo Briana?
YOU ARE READING
Dcéra [DOKONČENÉ]
RomanceTáto kniha je pokračovanie knihy Ten pravý. A je to o ich dcére...takže ak ste nečítali Ten pravý 1,2 tak si prečítajte. ❤❤