8.KAPITOLA

3.4K 145 0
                                    

Chcel sa prilepiť k mojim perám,ale ja som ho odtlačila nakoniec od seba. Pozrel na mňa prekvapene a odišiel preč. Zostala som v izbe a premýšľala nad Brianom o čo sa práve snažil. Potom som nejako zaspala.
Ráno som sa prebudila a Mark ležal presne vedľa mňa. Zišla som dole a robila si raňajky. Urobila som si chleba,s maslom a šunkou,k tomu som si nakrájala rajčinu a v tom ma niekto chytil za zadok. Otočila som sa a bol to Mark. Potom sa jeho ústa prilepili k môjmu krku.
Pozrela som sa mu rovno do očí.
"Pamätáš,keď som ťa chcela ale ty si povedal,že láska neexistuje a bude lepšie zostať kamaráti s výhodami? Mal si pravdu."povedala som
"Išlo mi len o jedno. Aby sme boli šťastný,voľný,no zároveň aby sme si užívali."
"Ja viem."
Pobozkal ma. Potom si sadol a spoločne sme sa najedli. O pár minút prišla Mia,ktorá si sadla presne vedľa neho. Ruku si dala okolo jeho krku a niečo mu šepla,načo sa zasmial.
"Idem sa prezliecť."povedala som a odišla do izby. O čo tej štetke ide?!
Poobede sme išli všetci k vode. Ja som však ležala na deke a opaľovala sa.
"Dámička sa opaľuje?"ozvalo sa pri mne. Otvorila som oči a nado mnou stál on. Chlapec s vypracovaním, opáleným telom a potetovanou rukou. Brian. Sadla som si a on si sadol hneď vedľa mňa. Sledovala som celý čas pomedzi okuliare jeho hruď.
"Áno,nepôjdem predsa do tej špinavej vody."odpovedala som.
"Fajnovka."
"A prečo teda nie si ty vo vode?!"spýtala som sa útočne.
"Ja sa ešte len chystám."
"Tak choď."ukázala som smerom na vodu,kde sa všetci moji aj jeho kamaráti kúpali. "Kto vás sem zavolal? Mia?"
"Áno. Teraz už ale nemá o mňa záujem,ale o jedného kamoša,tam ten."ukázal na ryšavého chalana. "To je Denis."
"Aha."
"Nemysli si,že neviem kam sa mi celý čas pozeráš "prekukol ma.
"Aj ja viem kde sa mi ty pozeráš."
"Na cecky? Raz som sa pozrel,ale nie je tam nič moc toho vidieť. To aj ja mám väčšie prsia než ty. Len ja ich mám svalnaté."chytil sa za ne. Trošku ma to urazilo.
Ľahla som si teda na brucho,na znak urazenia.
"Hm...ani zadok nič moc."povedal. Prudko som si sadla a pozrela mu rovno do očí.
"Prestaň! Podľa mňa mám dobrú postavu!!!"
"Dobre,nebuď zla. Ja som povedal len svoj názor."obranil sa.
"Blbec."
Postavil sa. A urobil niečo čo som nečakala. Chmatol ma na ruky a utekal so mnou do vody.
"Pusti ma!"pišťala som.
Všetci vo vode kričali. "Hoď ju sem!"a popri tom sa smiali. Odrazu sme len vleteli do studenej,špinavej vody. On ma však stále držal na rukách.
"Ty debil!"skrikla som nahnevane. Boli sme v hlbokej vode. On ma držal jednou rukou okolo pása a druhou mi stlačil zadok. "Hej? Zrazu ti je môj zadok dobrý?"spýtala som sa šeptom.
"Len skúšam,že aký je na dotyk."
"Ale no,priznaj,že sa ti páči moje telo."
Pery priložil k môjmu uchu a niečo mi šepol. Niečo čo ma vytočilo....

Dcéra [DOKONČENÉ]Where stories live. Discover now