3.KAPITOLA☘

3.7K 158 0
                                    

Mia sa chvíľu zamyslela nad mojou úlohou a napokon rozhodla.
"Vyzleč si tričko a po celú hru budeš len v podprsenke."vyslovila.
Zhlboka som sa nadýchla a pomaly stiahla tričko zo seba. Prsia mám pekne,ale nie je mi dvakrát príjemné sa pretŕčať pred mojimi kamarátmi.
Keď už bolo tričko dolu,chalanom sa v očiach objavili iskričky.
Vzala som fľašu a zatočila ju. Ukázalo to na Alexa.
"Pravda."povedal.
"Mal si ma niekedy rád viac ako kamarátku?"spýtala som sa.
"Áno...ako sesternicu."vyplazila jazyk. Bože! Spýtala som sa ho to preto,lebo občas sa ku mne choval akoby bol do mňa buchnutý.
"Ja viem,len som ťa skúšala."zaklamala som.
Takto nejako pokračovala naša hra. Mia sa zase musela bozkávať,no tento krát s Markom. Ďalej Alex musel chytiť za prso Suzzie. Noemi zavolala na cudzie číslo a robila si z toho človeka srandu. Liam musel Noemi oblízať tvár a takto to pokračovalo. Dosť nechutné veci sa tam diali. Medzi hrou sme stihli vypiť ďalšiu fľašu a potom sme o tretej ráno išli spať.
Ja a Mark sme sa zobudili už o 10-tej.
"Dobre ránko "povedal.
"Aj tebe."usmiala som sa.
"Ako si sa vyspala? Ja som najprv nemohol vôbec spať."
"Ja som zaspala hneď,ale potom som sa prebudila o piatej a zaspala zas a teraz som až vstala."vysvetlila som.
On sa dal hlavou nado mňa a pozeral mi rovno do očí.
"Včera..."začala som. "...keď si sa bozkával s Miou,aké to bolo?"
"Zaujímavé."povedal.
"Lepšia než ja?"
Zasmial sa. "Určite nie...veď ona má tie pery také popraskané a také...zvláštne...príliš používa jazyk a to sa mne moc nepáči. Teda ak ho použije tak normálne tak to je v pohode,ale ona až moc slinta."povedal znechutene.
"Fuj!"zakričala som. "Prečo je taká nechutná? Okej,takže som lepšia?"
"Jasné,že áno...ty máš krásne plne jemne pery."vlepil mi na pery hneď jednu pusu. Vložil mi ruku pod tričko a hladkal ma a bozkával. Nasadil si však ešte kondóm,ktorý som mu strčila pred oči. A potom sa to všetko začalo ako vždy. Sex. Takto fungujeme už trištvrte roka a stále sa nám to páči.
Po sexe sme zišli dolu do kuchyne,kde bola len Suzzie.
"Ahoj."povedali sme všetci naraz.
"Bože som rozbitá."povedala Suzzie.
"To z toho alkoholu?"
Pozrela na mňa. "Aj z toho,ale Liam večer chcel ešte sex,takže aj napriek mojej únave sme spolu spali."vysvetlila.
Ja a Mark sme sa smiali. "My sme to robili teraz ráno."priznal Mark.
"Niekedy si vravím,že je lepšie mať vzťah ako vy dvaja ...čiže kamaráta s výhodami. Je to lepšie,ale zas...Liam mi dáva veľa veľa lásky. Ale počujte,taká som bola nahnevaná keď Mia bozkávala Liama."
"Bolo to dosť nahovno...aj Marka bozkávala,ale so mnou to nič nerobí,keďže spolu nechodíme."
"So mnou áno...ale vraj hrozne slinta."zatvarila sa kyslo.
"Aj mne to hovoril Mark."smiala som sa.
"Fuj,ten jej jazyk v mojom hrdle...no skoro ma naplo."posťažoval sa a ja som ho pohladila po hlave.
V tom do kuchyne vošla Mia.

Dcéra [DOKONČENÉ]Where stories live. Discover now