"Môžeš mi už sakra povedať čo sa stalo????"zakričala som.
"Ukľudni sa prosím."šepol Brian. Mama na mňa pozrela. "Tvoj dedko Victor mal infarkt."
Zatočila sa mi hlava a už som nič nevnímala. Len som sa prebrala v Brainovom náručí. Dedko Victor pre mňa veľa znamená. Predvčerom bol tu a vyzeral dobre,čo sa mohlo stať?
"Ľahni si."pomohol mi Brian ku gauču. Mama mi dala pohár vody.
"Nerob mi stres ešte aj ty."povedala mama uplakane a objala ma.
"Mami,povedz...žije?"
"Áno žije,len ho prekonal. Vraj keď sa bude moc namáhať a stresovať tak zomrie."
"Dúfam že nie. Mám ho rada."
"Ja viem,srdiečko."povedala mama a stisla mi ruku. V tom mame niekto zavolal. "Tvoj otec."povedala a zdvihla. "Prosím?"ozvala sa a odišla preč.
"Buď v kľude. Všetko bude dobre."povedal mi Brian a pobozkal ma. "Musí vidieť ešte naše deti. Podľa mňa nato čaká."snažil sa odľahčiť atmosféru.
Zasmiala som sa. "Musí. Vždy keď som bola malá tak vravel,že nezomrie dokým neuvidí moje deti."
"Tak vidíš...určite to dodrží."
Hneď nato prišla mama. "Otec sa s dedkom rozprával. Pozdravuju ťa. Zajtra môžme prísť za dedkom. Otec príde za chvíľu domov."povedala.
"Dobre...som rada."usmiala som sa.
Otec prišiel asi tak za polhodinu a Brian zostal aj túto noc u nás. Otec zhodnotil,že potrebujem pri sebe niekoho koho milujem. Išla som teda do sprchy a keď som sa odtiaľ vrátila,hneď som sa pritulila k Brianovi. Škrabkal ma na chrbte a mlčal.
"Čo by si robil keby sa nepreberiem?"spýtala som sa ho.
Zmetene na mňa pozrel. "Prečo nad tým premýšľal???"
"Neviem. Len tak."
"Keby sa nepreberieš,tak sa asi zabijem."
"Podľa mňa nie."zhodnotila som. "Len tak to hovoríš. Aby si ma upokojil."
"Nie...hovorím pravdu. Ty by si robila čo keby zomriem?"
"Plakala by som a potom sa snažila znova žiť."povedala som.
"Ale trvalo by ti dlho...teda pokiaľ ma naozaj miluješ,tak by si sa dlho z toho spamätávala."
"Ja viem."prikývla som. "Ale nejako by som to zvládnuť musela. A ty mi sľub,že keby sa dačo stane,tak sa nezabiješ."
"Sľubujem."pobozkal ma na čelo. "Musím ťa predstaviť otcovi."povedal.
"Aký je?"
Nadýchol sa. "Vtipný,milý, dobrý. Záleží mu na mne už od malička. Chodievali sme spolu na ryby,túry,dovolenky...bolo nám vždy dobre. Ale tak pred dvoma mesiacmi sme boli na dovolenke,máme spolu dobrý vzťah."
"Teším sa naňho. A vie že máš frajerku?"
"Áno,aj ťa videl na fotke. Vraj si pekná. Má vkus."usmial sa.
"Hm...už teraz ho mám rada."zasmiala som sa a pobozkala ho.
⭐⭐⭐
Už nebude veľa častí,ale určite bude ďalší nejaký príbeh.❤❤❤
CZYTASZ
Dcéra [DOKONČENÉ]
RomansTáto kniha je pokračovanie knihy Ten pravý. A je to o ich dcére...takže ak ste nečítali Ten pravý 1,2 tak si prečítajte. ❤❤