Všetci traja sme sa zachechtali. Mia našpúlila pery a tvárila sa zas dôležito.
"Dnes večer ideme že vraj na zábavu."zvýskla Mia. "Konečne si s niekým normálnym užijem."povedala.
"Ty umrieš na pohlavnú chorobu."povedala som.
Nadvihla obočie. "Prosím ťa..nie som štetka."
Zasmiala som sa a ona po mne zazrela. "Idem si radšej zapáliť."povedala som a odišla von z chaty. Pár metrov od našej chaty je druhá chata,pri ktorej sa potulovali dvaja chalani. Ten jeden si odpľul. To je jediné,čo neznášam. Keď ma chalani uvideli pribehli ku mne.
"Čau kočka,nemáš náhodou cigu?"spýtal sa ma vysoký chalan,pomerne štíhlej postavy,ale mal trošku brúško.
"Nie nemám..."odpovedala som nepríjemne.
Ten druhý odfrkol. "To určite..."doplnil. Bol tiež vysoký,ale mal celkom svalnaté ruky a prsia.
"Nech sa páči prehľadaj ma."
"Teba? Nemám záujem!"
"Nie som pre teba dostatočne atraktívna?!"naštvane som sa spýtala.
"Poviem ti na rovinu,videl som aj krajšie."
"Bože nechaj ju....poďme,možno Tanya bude mať."povedal ten prvý. "Inak ja som Thomas a toto Brian."ešte doplnil.
"Ja Sofia..."potiahla som a odišla dnu. Chalani išli do svojej chaty a ten odporný Brian sa ešte na mňa otočil. Debil! Čo si o sebe myslí?!
"Čo si taká nabrusena?"spýtal sa ma Mark.
"Nič..."nepovedala som,čo sa stalo.
Keď už všetci vstali,najedlk sme sa a išli sa prejsť.
Na večer sme zašli do zábavy, blízko našej chaty. Hneď sme si našli voľný stôl a sadli si tam. Objednali sme si fľašu Jacka a popíjali.
"Poďme tancovať."povedala Noemi. Vstali sme a išli tancovať. O pár minút som vedľa seba videla tancovať toho debila z rána. Brian. On si ma nevšimol,ale hneď nato do mňa narazil.
"Debil,dávaj pozor!!!"skríkla som.
"Ty dávaj! Bože,krava!!!"
Zazrela som. "Takto sa so mnou nebav."
"Inak?"vysmial ma.
Zjavila sa pri mne moja partia a bránili si ma. No lenže za ním sa zostúpila jeho partia chalanov,ktorí boli väčší než moji.
"Máte problém?"spýtal sa jeden.
"Tento šašo má problém."povedal poloopity Liam.
"Hej hej!!! Prestaňte! Ukľudnite sa!!!"zvreskol Thomas. "Ešte nás odtiaľto vyhodia. Vy si robte čo chcete a my budeme tiež."navrhol.
"Tak nech sa láskavo ukľudní,debil!"
"Ja? Ty si obyčajná namyslená krava!!! Nič viac. Si myslíš,že si nádherná. Prd!!!"kričal po mne Brian.
"Hej! Takto o nej hovoriť nebudeš!!!"zastal si ma Mark.
"A ty si kto? Nejaký jej frajer?!"
"Niečo také! Takže sa jej ospravedlň."stal si za tým Mark.
"Nikdy!"
Mark sa nasral a chytil ho pod krk.
BINABASA MO ANG
Dcéra [DOKONČENÉ]
RomanceTáto kniha je pokračovanie knihy Ten pravý. A je to o ich dcére...takže ak ste nečítali Ten pravý 1,2 tak si prečítajte. ❤❤