Brianovi kamaráti sa išli pustiť do Marka,ale prišla SBS a vyhnali nás všetkých preč.
"Poďme preč. Nebudeme sa tu takto zapodievať nimi!"zakričala som aby to ten debil počul.
On len zvráštil obočie a pokračoval so svojou partiou preč.
Na chate sme si zatancovali a pokecali.
"Inak Sofia,povedz aká si povaha? Lebo pre mňa si stále záhadou a to sa poznáme dlho."spýtal sa ma Liam.
"Tvrdohlavá,drzá,ale občas aj milá,som vtipná a ...celkom namyslená. Hej,priznávam si to."usmiala som sa.
"To že si namyslená,všetci vieme. Máš byť aj načo."zdvihol palec hore a Suzzie namiesto nadávok len súhlasne prikývla.
"Ďakujem vám."
Potom som si išla ľahnúť. Všetci boli ešte hore,len ja jediná som išla spať,bola som neskutočne unavená.
Ráno som vstala v posteli úplne sama. Kde je asi tak Mark? Pomyslela som si. Išla som teda do kuchyne,že tam bude,ale nebol. Vonku som si teda zapálila a premýšľala,kde asi je. Možno sa išiel prejsť. Potom som sa išla do izby prezliecť a Mia mala pootvorené dvere. Spala tam Mia a vedľa nej niekto ležal. Mark?!?! Určite to bol on. Nevidela som mu do tváre,ale kto iný by to asi bol?! No odrazu sa za mnou ozval šepot. "Ahoj."
Prudko som sa otočila a stál tam Mark.
"A-ahoj..."koktala som. Kto bol potom ten v posteli u Mii? Alex? Liam? Nie! Liam má babu. Bola som zhrozená.
"Čo tu pozoruješ?"spýtal sa ma opäť šeptom.
"Miu...niekoho tam má a myslela som,že si to ty. Ale je to niekto iný. Nevieš kto?"
Nazrel tam. "Neviem."
Liam má síce blond vlasy a Alex bledo hnedé ale ten čo tam ležal mal hlavu tak,že mu nebolo vidieť vôbec hlavu a ani vlasy.
"Dopekla."
"Podľa mňa Alex,Liam by nepodviedol Suzzie."
"Dúfam...ale zas...môj bratranec nemôže spať s ňou..."zhrozila som sa.
Zliezli sme dolu do obývačky a kecali. O hodinu sa pri nás zjavila Mia.
"Idem si pre niečo do izby."zaklamala som a išla do Miinej izby.
"Doriti!"zahrešila som a ten chalan sa prebudil a pozrel na mňa s rozospatymi očami.
On? Chalan,ktorého som najmenej čakala...
ESTÁS LEYENDO
Dcéra [DOKONČENÉ]
RomanceTáto kniha je pokračovanie knihy Ten pravý. A je to o ich dcére...takže ak ste nečítali Ten pravý 1,2 tak si prečítajte. ❤❤