"Čo?"spýtala som sa ho.
"To je tvoja sestra?"pozrel smerom k mojej mame.
"Nie,som jedináčik. To je moja mama."
Zakusol si do pery. "Sexy. Vyzerá mlado."
Udrela som doňho. "Prestaň. Je to moja mama! To je všetko čo si chcel?"
"Jaj...ešte že si pripomenula. Chcel som,že do kedy máš zaracha,lebo zajtra je u mňa párty. Tak či prídeš."
"Rada,ale neviem do kedy."
Priblížil sa ku mne bližšie. "Tak sprav na nich tie svoje psie oči,určite neodolajú."ťukol mi po nose.
Zostala som ako obarená. "Skúsim. Potom ti napíšem."
"Sofia! Ideme platiť, poď."zakričal na mňa otec. Rozbehla som sa za nimi a ešte sa otočila za ním. Lyšiacky sa na mňa usmieval. Raz sa ku mne chová ako debil,potom úplne milo a nakoniec sa ku mne chová flirtovne.
"Kto to bol?"spýtal sa ma otec.
"Taký jeden. Z chaty."odpovedala som.
Po príchode domov som prišla za rodičmi.
"Inak...do kedy mám zaracha?"spýtala som sa ich. Obaja sa na mňa pozreli.
"No...o tom sme sa ešte nebavili."priznala mama.
"Myslíte,že by som zajtra mohla ísť večer von?"spravila som psie oči.
Vymenili si pohľady. "Vieš,si dostatočne potrestaná?"
"Áno! Určite áno."povedala som sebaisto.
"A kam chceš ísť?"spýtal sa otec.
"K Suzzie. Bude mať párty doma."zaklamala som.
"Dobre. Ale kedy prídeš?"
"Asi u nej prespím."
Mama sa usmiala. "Fajn. Tak choď."
Oboch som objala a išla to rýchlo napísať Brianovi. Vraj idú aj Noemi do Suzzie,Liamom a ide aj Mark a Mia. A Alex možno.Na ďalší deň som sa chystala už na večer k Brianovi. Obliekla som si rifle,biele tričko a na vrch som si dala kožennu bundu. Išla som ku kaviarni,kde ma čakali baby. Spolu sme išli k Brianovi. Už tam bolo veľa ľudí,ktorí tancovali,pili a kecali.
"Čaute."pozdravil nás Brian.
"Ahoj."odzdravili sme spoločne. "Tam sú chalani."ukázala Suzzie smerom k Liamovi,Markovi a Alexovi. Noemi a Suzzie išli za ním a ja som zostala pri Brianovi.
"Som rád,že si prišla."povedal. Mal na sebe bielu košeľu a vyzeral chutne.
"Ja tiež."odpovedala som.
"Musím ísť ešte niečo vybaviť. Vklude sa obsluž. Potom sa pri vás zastavím."povedal a odišiel preč. Ja som išla teda za svojou partiou.
"Zlatko moje. Sadni si ku mne."povedal Mark a natiahol ku mne ruku. Sadla som si teda vedľa neho. Bolo to jediné miesto. "Už máš na sex náladu?"
"Fakt myslíš len na to?"
"Ale veď ja ťa ľúbim to sa neboj."objal ma a dal pusu na líce.
"Poďme tancovať."povedala Noemi. Všetci sme išli teda na plac,kde sa tancovalo. Tancovala som blízko Suzzie a Noemi. Lenže Suzzie si vzal Liam a Noemi Alex. Mia sa vrtela pri Markovi a ja som zostala sama. No ale neskôr došiel ku mne Thomas aj s vodkou. Vypila som ju a trošku sme kecali. Dali sme si ešte ďalší pohárik vodky a potom ma schmatol niekto za ruku a odtiahol na plac. Brian.
"Musel som ťa zobrať tancovať. Všetci tvoji kamaráti tancujú len ty nie."vysvetlil mi. Bola som rada. Mala som už trošku vypite a preto som sa naňho zavesila a tancovala. On mal ruky položené na mojich bokoch a ja ruky prevesené okolo jeho krku. Pozerali sme sa do očí a usmievali. Cítila som aj z neho alkohol. Odrazu sa jeho ruky ocitli kúsok pod mojím zadkom a už som mala nohy obmotane okolo jeho bokov. Naše pery sa k sebe prilepili a ja som sa cítila ako keby sme tam len my dvaja. Toto bola najkrajšia pusa v mojom živote.
KAMU SEDANG MEMBACA
Dcéra [DOKONČENÉ]
RomansaTáto kniha je pokračovanie knihy Ten pravý. A je to o ich dcére...takže ak ste nečítali Ten pravý 1,2 tak si prečítajte. ❤❤