Otvorila som správu od Marka.
-Dnes ťa potrebujem u seba. Chýbaš mi.
Čo si myslí? Že prídem kedy si on zmyslí?
-Mám zaracha,nemôžem.
-Zaracha? Čo si spravila?
Vysvetlila som mu,čo sa stalo.
-Dosť blbé,ale šak čo? Veď si skoro dospelá.
-Na tom ale nezáleží. Som ich dcéra a sklamala som ich.
-Zachvíľu ich to prejde. Uvidíš. Ale ja potrebujem sex. Tak prídeš buď ty za mnou alebo ja za tebou.
-Nie Mark! Nemysli si,že len tak prídem keď ty chceš.
-Ale tomu Brianovi by si hneď skočila do postele,že?!
-Nie! To skôr ty Mie.
-Spal som s Miou,no a? Keď si bola nasraná,tak čo som mal robiť?!
-Mne je to fuk,Mark! Rob si čo chceš. Choď aj teraz za ňou.
-Ona nie je ty. Ja chcem teba.
-Smola.
Vypla som mobil a išla dolu za rodičmi. Obaja sa na mňa pozreli a hneď uhli pohľadom. Zhlboka som sa nadýchla a sadla si vedľa nich na gauč.
"Prepáčte mi to. Viem,že som vás veľmi sklamala a mrzí ma to."prehovorila som. Vymenili si zmätené pohľady. "Som ochotná kvôli vám prestať fajčiť. Viem,že to bude ťažké,ale chcem to urobiť pre vás,lebo vás ľúbim najviac na svete. Možno mi to nikdy neodpustíte a možno ma už teraz nenávidíte,ale...chcem to urobiť pre vás."
"Och,zlatko. My ťa milujeme,to sa neboj,len sme trošku dosť sklamaní. A nemusíš to robiť pre nás,ale pre seba. Pretože tebe to škodí,nie nám. Jasné,že budeme šťastní,keď s tým prestaneš,ale hlavne to musíš robiť pre seba."prehovorila mama.
"Mama má pravdu."súhlasil otec. "Vbehla si do zlej partie. Takto to potom dopadlo."
Vypadla mi slza,ktorú som hneď utrela. "Ja viem. Ale ja mám tých ľudí rada."
"Kto tam z vás fajčí a kto nie?"spýtala sa mama.
"Fajčí od nás Mia,Mark,Liam a nefajčí Noemi so Suzzie. Teda...občas si dajú,ale to len keď sme na párty."
"Tak prečo nemôžeš aj ty nefajčiť? Veď Noemi je tvoja najlepšia kamarátka. Tak buď ako ona. Nefajči. To že si občas dá...to nevadí. Ale nie aby si fajčila stále."
"Dobre,ja už si nikdy nedám do úst cigaretu."prisahala som. Myslela som to naozaj. Veď oni dvaja sú moje všetko. Potom sme sa len objali.
"Zaracha máš ale stále,týždeň. Ale môžeš si sem zavolať Noemi zajtra ak chceš."povedal otec.
"Zavolám. Ďakujem."ešte raz som ich objala a išla do izby,kde som napísala Noemi. Zajtra príde. Aspoň niečo.Včerajší deň som prežila úplne nudne. No dnes prišla Noemi. Boli sme samé dve doma. Trošku sme pokecali,pozreli si film a išli do bazénu. Potom sme si ľahli na lehátka a opaľovali sa. Noemi zaspala a ja som si pozerala Facebook. Rovno do očí mi udrela nová fotka Briana s Tanyou z festivalu. Pichlo ma pri srdci. Čo to so mnou je zase? Veď nemám načo žiarliť. Sú len kamaráti a my dvaja tiež.
KAMU SEDANG MEMBACA
Dcéra [DOKONČENÉ]
RomansaTáto kniha je pokračovanie knihy Ten pravý. A je to o ich dcére...takže ak ste nečítali Ten pravý 1,2 tak si prečítajte. ❤❤