Мирела
Прибираме се вкъщи и веднага влизам в банята, защото съм уморена и много ми се спи. Не заключвам вратата, защото вече няма смисъл. Отдавна го направихме и даже съм бременна. Въздишам и започвам да си мия зъбите. След като приключвам, си мия лицето, за да си махна грима. Виждам едно жълто петно на бузата си и това не ми харесва. Свикнала съм кожата ми да е идеално чиста и това петно много ме дразни. Събличам се и оставам само по бельо. Гледам се в огледалото и се приготвям да се съблека напълно, когато усещам как някой ме прегръща откъм гърба. Рик. Въздишам. Той не разбра ли, че съм му ядосана заради опасността, на която ни излага?
- Знаеш ли...днес беше много...непокорна и ме изплаши много. Какво ще кажеш да ми се реваншираш с едно горещо преживяване тази вечер? Обещавам, че ще бъда внимателен, за да не пометнеш. Когато коремът ти порасне, вече няма да можем да го правим, така че сега е моментът.- прекъсва мислите ми той и преди да успея да му отговоря, ме целува по врата. Веднага затварям очи и усещам как се разтапям. Той откопчава сутиена ми и го захвърля в другия край на стаята. Тогава осъзнавам какво ще се случи след малко и отварям рязко очи. Отскубвам се от прегръдката му и се загръщам бързо с кърпата.
- Не. Не искам. Сърдита съм ти, а и съм много уморена. Сега излез от банята и ме остави намира! Имам нужда от спокойствие!- казвам му спокойно и той ме гледа изненадано.
- Наистина ли? Стига, знам, че не го мислиш наистина! По погледа ти си личи, че ме искаш, не можеш да го отречеш!
Аз отново въздишам. Лази ми по нервите.
- По погледа ми си личи, че съм много уморена и не искам да правим секс днес! Излизай, защото иначе ще изляза аз!
Рик въздиша.
- Добре, хубаво! Приятна баня!- казва ми последно и излиза от банята. Най- накрая.
...
Половин час по- късно вече съм готова за сън и съм в стаята ни, но Рик го няма. Ядът ми към него утихна и сега искам да е до мен и да ме прегръща, докато заспя. Чувам шум от хола и веднага отивам там. Виждам Рик да гледа нещо на плазмата и не искам да го прекъсвам, затова сядам безшумно до него и също започвам да гледам.
- Здравей, татко!- казва по- младата версия на Рик от плазмата.
- Здравей, сине!- отговаря му баща му от телевизора и те се прегръщат. След това започват да си говорят за лекциите на Рик и бъдещето му, както и за мафията. След известно време при тях пристига един мой много близък човек. Баща ми. Ставам рязко от мястото си, но Рик остава загледан в екрана. След като клипът приключва, Рик ме поглежда.
- Какво нещо е животът, нали? Днес те има, утре те няма, а винаги всеки от нас оставя следа след себе си, колкото и кратко да е живял...
Аз прехапвам долната си устна и сядам до Рик, като хващам ръката му.
- Така е, но искам ти да си винаги с мен, Рик. Не искам да те загубя.
Той ми се усмихва.
- По външен вид приличаш на баща си.- продължавам да говоря.- Явно съм грешала за него. Мислех, че е бил много зъл човек, но не е било напълно така. Личи си, че теб те е обичал. Относно моят...тогава е взел парите от вас, нали?
Рик кима.
- Да. Така беше. Баща ми ми липсва, Мирела. Бих дал почти всичко, без теб и детето ни, за да го видя отново, да поговоря с него, да караме мотори заедно...Опитвам се да пусна миналото си, но не мога! Просто не мога! Усещам, че понякога сякаш продължавам да живея в него и си спомням за баща си....Ти как пусна твоето?
Аз вдигам рамене и го поглеждам.
- Не знам. Просто го направих. Казах си, че сега ми е много по- добре, отколкото преди две години, вече съм омъжена и бременна, въпреки че съм само на 18 и скоро ще си имаме наше малко семейство. Да, нещата не се случиха така, както винаги съм си ги представяла и всичко е доста различно, но...вие с бебето сте моето семейство и аз съм доволна, че все пак няма да умра сама. Обичам Ви, Рик!
Той ми се усмихва широко.
- И ние те обичаме, скъпа!
Тогава погледът ми попада на снимката на масата със зловещата заплаха и усмивката ми изчезва веднага. Съпругът ми проследява погледа ми и бързо взема снимката. Обръща я и чете надписа, като остава дълго време загледан в него и се мръщи.
- Какво ще правиш с това? Това си е чиста заплаха!
Рик остава дълго време замислен, но когато най- накрая отговаря на въпроса ми, звучи уверен и решителен.
- Ще засилим охраната и винаги ще сме нащрек! Ще се справим! Обещавам ти, че всичко ще бъде наред и ще сте в безопасност! Никой няма да Ви нарани, докато аз съм жив!
Аз кимам тревожно и го целувам. Той веднага отвръща на целувката ми и ние се прегръщаме силно.
ESTÁS LEYENDO
Опасна любов...
RomanceТой ми се усмихва. - Добре, позна...Донякъде...Всъщност си мисля: "Искам я, тя е голям инат и няма да ми е лесно, но накрая ще я получа."- казва ми и ме притегля към себе си. Аз клатя глава. - Надявай се!- казвам му предизвикателно и той започва да...