:1:

543 44 64
                                    

"Söyledim ya Pipes az sonra çıkacağım."

Annabeth kapının ziliyle aynanın karşısında dikilmeyi kesip kapıya baktı. Posta gelmişti.

"Annabeth? Orda mısın?"

"Evet buradayım. Posta geldi. Biraz bekle." Adamın verdiği zarfı alıp kapıyı kapattı. Zarfın üstünde FBI damgası vardı.Ah Annabeth zarfı açtım ve okumaya başladım.

Sayın Annabeth Chase;

05/01/2018 tarihinde girmiş olduğunuz sınavdan başarı ile geçmiş bulunmaktasınız. 12/02/2018 tarihinde başlayacak olan özel eğitimimize katılmaya hak kazandınız. Sizi eğitimimizde görmekten gurur duyarız. Başarılar! Saygılar,

-FBI

Annabeth'in sevinç dolu çığlığı koca evi doldurdu. "Tanrım! Tanrım! Tanrım! Seçilmişim! Pipes inanabiliyor musun? Seçilmişim!"

"Ah tamam! Anladım, seçildin ama neye?"

"Özel eğitime! FBI'da!"

"Harika bir haber!" mutlu bir sesle konuştu. "Yarım saat içinde burda olmazsan bu mükemmel gününü berbat edebilirim Annabeth Chase!"

"Tamam. Tamam geliyorum." Annabeth telefonu kapatıp sakinleşmeye çalıştı. Tekrar bir çığlık attı. Odasından çantasını alıp evinden çıktı.

Garajda kendisine ait bölüme gelip anahtardan arabanın kilidini açtı. Işıkları yanan Jaguar'ına binip Piper ile bulunacakları restorana sürdü.

"Hoş geldiniz Bayan Chase."

Annabeth ona selam veren garsona gülümsedi ve Piper'ın yanına geçti. Ardından kabanını çıkardı. "Ne istersin?"

"Bonfile ve şarap." Annabeth telefonunun bildirim sesiyle kabanının cebinden telefonumu çıkardı.

BABAM

-Akşam gelmezsen ciddi anlamda bozuşuruz.

12 defa geleceğimi söyledim baba.-

-İşi garantiye almak istedim.
Bugün sonuçlar açıklanıyordu. Kabul edişmiş misin?

Evet!-

-Tebrikler. Akşam görüşürüz.


"Kiminle mesajlaşıyorsun?" Piper'a baktı. "Babamla."

Piper garsona çoktan siparişleri vermişti. Annabeth hafifçe yağan yağmuru seyrederken Piper konuştu. "Selam. Otursanız ya?"

Annabeth başını sola çevirdi. Percy'yi ve Jason'ı görmeyi beklemiyordu. Jason elindeki zarfı ona doğru salladı. Annabeth gülümsedi. "Merak etme Grace! O zarfı göreli çok oldu."

"Demek üçümüzde kabul edildik ha?" Annabeth Percy'ye döndü. O da kabul edilmişti. "Naber Annabeth?"

"Seni gördüm kötü oldum." Annabeth, garsonun önüne koyduğu tabak ve beyaz şarap ile garsona gülümsedi.

"Bana da aynısından getirebilir misin?" Garson Percy'nin söylediği üzerine başını salladı.

"Peki efendim." Jason'a döndü. "Sizin istediğiniz bir şey var mıdır efendim?"

Agents of FBI (Percabeth)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin