:15:

206 16 42
                                    

flashback

Gelen haber oldukça üzücüydü.
Yağmurlu bir güne uyanmak Annabeth'i daha da üzgün yapmıştı. Dün gece çok fazla ağlamıştı. Sabah uyandığında yatağının karşısında duran makyaj masasındaki aynadan yüzünün haline baktı. Saçı başı dağılmıştı, gözleri şişmişti ve kızarmıştı. Yatağından çıkıp ellerini ve yüzünü yıkamak için lavaboya ilerledi.

Annabeth uzun süren banyosunun ardından zayıf bir kahvaltı edip en yakın arkadaşının cenazesi için üstünü giydi. Soğuk kış günü için elbise giymek tercihi olmadı. Onun yerine Siyah kot pantolon ve bluz üstüne siyah deri bir mont geçirdi üzerine. Daha fazla oyalanmadan siyah arabalarından birini seçip ayağına siyah bir bot geçirdi ayağına. Çabucak garaja inip arabaya bindi ve mezarlığa doğru yol aldı.

Mezarın başına sandalyeler dizilmişti ve tek tük insan gelmişti. Ondan hemen sonra gelen kişiyi görünce sinir küpüne döndü. Hızlıca korumaların etrafında olduğu arabaya yürüdü. Korumalar belirli bir yakınlıkta onu durdurunca Katniss arabasından inip korumaları durdurdu.

"Bırakın,"

Korumalar Katniss'in emrini saniyede gerçekleştirdi.

"Seni alçak kadın! Bu ne cüret! Ne hakla buraya gelirsin?" Annabeth Katniss'in üstüne doğru yürüyünce korumalar Annabeth'in iki kolunu da kavradı.

"Bırak."

Annabeth kollarını korumaların ellerinden çekti.

"Seninle konuşmak istiyorum, Annabeth." Katniss Annabeth'in omzuna elini koydu. "Kaybın için üzgün olduğumu belirtmek isterim."

"Üzgün mü?"

"Lütfen ilk önce beni dinle. Arabanın içinde güvenli bir şekilde konuşabiliriz." Katniss arabasının kapısını açıp Annabeth'in geçmesi için yol açtı. "Rica ediyorum,"

Annabeth arabanın içine geçti. Hemen arkasından Katniss içeriye girip kapıyı kapattı. İçeride bir tek onlar vardı.

"Thalia'nın ölümün benim suçum olmadığını lütfen anla. Başkan Miles-"

"Onu oraya sen gönderdin!"

"Dinle!"

"Ağzından çıkacak tek bir kelimeyi dahi duymak istemiyorum."

"Pişman olursun."

"Hayır." Annabeth kapının kolunu kendisine doğru çekerek kapıyı açtı.

"Bekle. Bir şey daha var."

Annabeth durdu. "Ne var?"

"Günlük."

Annabeth kapıyı kapattı. "Nerde?"

"Bende. Bunu sana vermek istiyorum." Annabeth Katniss'in tuttuğu günlüğü aldı. Daha sonra Arabadan indi. "Bunu kimse bilmemeli." Annabeth kapıyı sertçe kapattı. Günlüğü kendi arabasının bagajına bırakıp cenaze törenine katıldı.

••

Cenaze töreni bitmişti. Thalia'nın mezarının üstü rengarenk çiçeklerle kaplıydı.

"Günlüğü nerde?" Jason gözlüğünü çıkartıp gözünden düşün gözyaşlarını sildi.

"Be-" Zeus çabucak Annabeth'in lafını kesip araya girdi.

"Katniss Everdeen ile konuştum, günlüğü enkazda bulamışlar. Büyük ihtimalle yangında kül olmuştur." Zeus Annabeth'e kaş göz yaptı. Annabeth bir şeyler olduğunu anlayıp bu konu hakkında bir daha konuşmama kararı aldı.

Agents of FBI (Percabeth)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin