(1)

7.1K 418 302
                                    

"Omma! Ben çıkıyorum." Seulgi her zaman ki gibi okula gitmek için evden çıktı. Neşeyle okula ilerledi.

Kantinden bir su ve kakaolu kek aldı. Sakince sınıfına vardığında kendi yerine geçti.

Kendi sıra arkadaşı okuldan ayrıldığı için yanlız oturuyordu. Yalnız oturmayı sevmezdi.

Ders başladığında bütün dikkatini derse vermişti. Bu konuların hepsi sınavda çıkabilirdi. Çeşitli notlar almayı da unutmuyordu tabi.

Zil çaldığında sırada ki dersin kitaplarını çantasından çıkardı. Tenefüste kakaolu kekini yedi.

Gün içinde, Yerim ile sohbet etti. Seunghwan ile lavaboya gidip saçını düzeltti. Sooyoung'a çeşitli espriler yaptı. Okulda olan bir günüde geçmişti...

°°°

Seulgi, öğretmenlerinin verdiği ödevlerini yapmayı bitirmiş, uzun zamandır okuduğu romanına devam ediyordu.

En heyecanlı bölümdeydi. Okuduğu kitabın son bölümlü kısmında dedektif katili yakalamak üzereydi. Ama annesinin sesi her şeyi bozmuştu.

"Seulgi, çöpü kapının önüne koyar mısın?" Seulgi tekrar okumaya dönmek üzere kalktı ve ayakkabılarını giyip, dışarıya çıktı. Bahçede ki kapının önüne koyması yeterliydi.

Aklında okuduğu kitap varken onu pencereden izleyen bir çift gözü farketmemişti...

°°°

Seulgi kitabını bitirmişti. Tam da tahmin ettiği gibi katil yakalanmıştı. Canı sıkılmaya başlamıştı. Biraz telefonuyla oyalanmaya karar verdi.

Yeni bir oyun yüklemeye karar verdi. Oynamaya başladı. Kolayca geçtiği ilk bölümlerden sonrasını geçmek zorlaşmıştı. Kendini oyuna vermişken, tekrar annesinin sesini duydu.

"Kızım, yeni komşularımıza bir merhaba de. Bak Joohyun, seninle aynı yaşta. "

Seulgi annesinin gösterdiği yere bakınca, kahverengi saçları omuzlarından dökülen, dudakları hafifçe kıvrılmış ve yanakları pespembe bir kız gördü.

Joohyun'da bütün dikkatini Seulgi'ye vermişti ve onu inceliyordu.

Seulgi komşularına kurabiye ve süt ikram etti. İşi bitince tek boş yer olan Joohyun'un yanına oturdu. Joohyun bakışlarını Seulgi'de gezdirdi.

İkisi de çok sessiz duruyorlardı. Joohyun bakışlarını bir an bile ondan çekmiyordu. Seulgi ise az da olsa rahatsız hissetmişti.

"Biliyor musun Seulgi? Joohyun da senin gittiğin okula gidecekmiş. Bundan sonra beraber gidersiniz."

"

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
can i touch,seulreneHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin