Seulgi ve Joohyun yine küçük adımlarla kantine gelmiş her zamanki masalarına oturmuşlardı. Joohyun'un saçında küçük lila bir çıt çıt toka, Seulgi'nin ise kahkülleri saklamayacak şekilde takılmış taç vardı.
İkiside okul tişörtlerinin üstüne hep pastel tonlarda kazak giyerdi ve bu kadar soft olmaları her zaman dikkat çekerdi. Kantinde de yine birkaç bakış üzerlerindeydi. Joohyun, Seulgi ona tatlı tatlı tebessüm ederken, bakışlarını ondan ayırmadan acı kelimesinin yanından bile geçmeyen şekerli kahvesinden yudum alıyordu.
Kimsenin onları izlerken üç gün önceki gibi bir ateşli öpüşmeyi aklından geçirmeyeceği kesindi.
"Ellerine dokunabilir miyim? Benimkiler üşüyor..." Joohyun cevap vermeden ellerini onun ellerine sardı. Joohyun'un elleri her zaman soğuktu tabii, ama Seulgi'nin şimdiki sıcaklığından yüksek olduğunu Seulgi gelen sıcaklıkla anladı. Hava rüzgarlıydı ve Seulgi ceket bile almadan kazakla çıkmıştı. Neyse ki Joohyun sayesinde düşündüğü kadar üşümemişti.
Tabii ki Joohyun filmler ve dizilerdeki gibi kendi ceketini ona vermemişti. Onun yerine, zaten kendine iki beden büyük geldiği fakat sıcak tuttuğu için giymeye devam ettiği, pembe ceketini Seulgi'ye de sarmıştı. Sarılarak, aynı zamanda yürüyerek gelmişlerdi okula.
"Sınıfa gidelim, orası daha sıcak." çoğu kişinin duyamayacağı şekilde konuşan Joohyun'u, Seulgi anlamıştı. Alışmıştı her şeyden önce sesine, tuhaflığına ve bu secret girl'ün altında yatan kurabiye yanında süt delisi kıza...
Bae Joohyun buram buram süt ve kurabiye kokardı...
İkiside ayaklanmış sınıflarına giderken Seulgi ileride gördüğü Jennie ve Lalisa'ya da gülümsemiş onu sınıfa götüren çıt çıt tokalı kıza iyice yapışmıştı. Eh, Jennie'yi artık seviyordu, iyi anlamışlardı.
Seulgi boş sınıfa girdiğinde Joohyun'un onu kalorifer peteklerine götüreceğini sanarken Joohyun, ikisinin de çantasını sıraya koyup sevgilisinin tekrar elini sıkı sıkı tutup sınıftan çıkardı.
Seulgi soru işaretleriyle peşinden sürüklenirken Joohyun bir an durup yanağına şeker kokulu bir öpücük kondurdu. Ardından temizliği yeni yapılmış kızlar lavabosuna yönlendirdi. En sonunda Seulgi'yi bir kabine çekip kapıyı kilitleyen Joohyun mutluydu...
Ders zilinin çalmasıyla lavabodan çıktıklarında Seulgi, gün boyu asla üşümedi...
çoğunluk semerene istiyor.
semegi isteyenler küsmesin lütfen.
ya semerene olacak ama seme derken hani joohyun baskın olacak işte maskülen olacak falan değil.zaten ikiside soft karakterler ve davranışları çok benzer.
bir farklılık olmayacak ama açıklık getirilirse eğer,seme irene :"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
can i touch,seulrene
Fanfiction❝dudaklarına dokunabilir miyim seulgi?❞ ,kısa hikaye,