[1]

324 19 3
                                    

Ahoj,jmenuji se Viky a je mi 18 let.
Jsem docela malého vzrůstu, mám dlouhé blonďaté vlasy, zelené oči.
Mám staršího bratra který se jmenuje Adam.

Je mu 20 a oproti mě je vzrůstu velkého. Takovej čahoun můj :D.Má hnědé vlasy a oči. Podle všech je to celý táta .A za to já jsem prý zase celá máma. Ale pokaždé když mi tohle někdo řekne nahrnou se mi hned slzy do očí.Adama mám nejvíce ráda je to jediné co mi zbylo...

Ptáte se jak to že jediné? Moje maminka měla před 5 lety vážnou autonehodu kterou nepřežila. Tenkrát to byl pro mě strašný šok. Bylo mi teprve 13 let... Táta jako vždy byl na služební cestě,takže když se to stalo byla jsem jenom se svým bratrem.

Bylo nám hned divné že táta přijel z cesty dřív. Když řekl to,že mámu už v životě neuvidíme zhroutil se mi skoro celý svět.

Ale Adam tady byl pro mě. A podržel mě,že to bude vše v pořádku.Popravdě mě podržel víc než vlastní otec...
Táta asi po týdnu od matčiného pohřbu odjel zase někam na tu svojí služební cestu.

Místo toho aby byl se svou rodinou v nejhorších časech si jen tak odjede....
Chápu... práce ale v takové situaci to zrušit mohl. Jenže to neudělal.

A tohle jsem mu nikdy neodpustila...

Za těch 5 let se toho stalo hodně. Děti ve škole se mi smály. Byla jsem zničená. Naštěstí základní škola za chvíli skončila a přišla střední kde jsem poznala plno nových lidí. A hlavně svojí současnou nejlepší kamarádku Míšu se kterou jsem skoro pořád.

Je to ten nejlepší člověk kterého jsem mohla potkat!❤

Ten den❤/FF (Baxtrix,House,Artix)Kde žijí příběhy. Začni objevovat