[2]

353 18 3
                                    

Ráno

Každé ráno mě budí bratr s tím,že je snídaně. Ale toto ráno bylo jiné. Místo svého bratra slyším příšerný náklaďák. Vstanu a jdu tak hlasitým korkem,no vlastně dupáním se jdu podívat k oknu ,že to museli slyšet v pekle.Vykouknu z okna a vidím stěhovací náklaďák.

Takže sousedovi se konečně podařilo někomu pronajmout dům.
Řeknu si a pokusím se z okna vykouknout ještě více.

V tom z poza náklaďáku výjde vysoký,hnědovlasý a svalnatý kluk. Všiml si mě a začal se na mě s úsměvem dívat.
No spíš se mi hlavně smál. A to možná proto že jsem byla jen v pyžamu a na hlavě jsem měla rozcuchané vlasy připomínající ptačí hnízdo.

Okamžitě jsem zalezla zpět do domu.
Jenže s mojí šikovností to napálím plnou parou do zvednutého okna a zařvu strašně nahlas "AUUU". Hned na to jsem z venku slyšela ještě větší smích. Cítila jsem se tak trapně. V tu ránu do mého pokoje vtrhne i brácha.

Proboha ségra! Řve po celém pokoji se strachem v očích. Jsi v pohodě?! Co to bylo za strašnou ránu
a za křik?! Zeptal se se vyděšeně. No... víš tak trochu jsem koukala z okna a tak trochu jsem se bouchla do zvednutého okna.

Takový výtlem jsem u něj dlouho neviděla. Smál se snad ještě dalších 10 minut. :D Poté z mého pokoje odešel.
Šla jsem do koupelny a tam jsem si udělala ranní hygienu,rozčesala si své ptačí hnízdo na hlavě a vzala jsem si nejvíc volné oblečení co jsem našla. :D

Sešla jsem schody a došla jsem do kuchyně kde na mě čekal talíř s palačinkami a se vzkazem od Adama.
Jel jsem nakoupit nějaké suroviny na oběd. Do hodiny budu doma. Nech si chutnant ty nešiko!:D

Nad vzkazem jsem se pousmála. Já mu dám nešika! A hned jsem se pustila do jídla.

Z pohledu Štěpána (baxe)

Bylo 5:00. Na mě poněkud smrtelný čas na mě.:D Dnes je ten zvláštní den musím si jít zabalit poslední věci. Řekl jsem si v hlavě. Vstal jsem,šel jsem se nasnídat a poté jsem si udělal ranní hygienu.

Asi kolem 6:00 jsem naložil poslední věci do auta rozloučil se s rodiči a vyrazil jsem směr Praha kde už na mě měli čekat Pepa (Artix) s Kubou (Housem).

Kolem 9:15 jsem dorazil na místo kde kluci už byli.

(Pepa-P, Kuba-K,Štěpán-Š) (No prostě chápete:DDD)

P- Tož nazdar kámo!
Pozdravil mě Pepa.

Š- Čusss hoši!

K- Už jsem se nemohl dočkat až tě budem moct šikanovat Štěpáne!
Začal se smát Kuba a Pepa se přidal.

Š- No hahaha.
Odpověděl jsem mu sarkasticky.
Pojďme radši pomáhat stehovákům s věcmi a vybalovat.

Oba přikývli a šli k náklaďáku. Najednou si všimnu že se Kuba zastavil,smál se a díval se do random okna. Než jsem se stihnul podívat na koho se Kuba tak culí,slyším hlasité "AUU"
a poté jen Kubův smích. V tu chvíli v okně už nikdo nebyl. Nechal jsem to být a šel vybalovat dál.

Ve 12:00 byla asi jedna polovina nábytku a pár krabic vybalena. Byli jsme šťastni že pár krabic už máme za sebou,ale jen do té chvíle než jsme se podívali na tu druhou hromadu. Úsměv hned zmiznul z tváře a chtělo se nám brečet.
No tak tedy pokračujem....

Pohled Viky

Po snězení výborných palačinek od mého drahého bratra jsem se od stolu zvedla,šla umýt talíř a zamířila jsem to přímo na gauč kde jsem se začala dívat na svůj oblíbený seriál.

Ten den❤/FF (Baxtrix,House,Artix)Kde žijí příběhy. Začni objevovat