"Já na tom trvám"
Řekl jsem a s těmito slovy i odešel dolů do kuchyně připravit něco k jídlu." Co bychom si mohli dát?" Pořád dokola jsem přemýšlel. Usoudil jsem že nakonec udělám špagety. Přeci jenom jsou jednoduché a nedá se na nich nic zkazit,no ne?
Když už byly špagety hotové dal jsem je na talíř a hodil ještě na ně kečup.
"Když youtube skončí je jasný že ze mě bude mistrovský kuchař!" Řekl jsem si a šel nahoru za Viky.
"Myslel jsem že budeš mít hlad tak jsem připravil..." Otevřel jsem pomalu dveře a viděl Viky jak spí. Byla roztomilá. Vzal jsem deku co byla vedle ní a přikryl jsem ji.Oba talíře jsem položil na svůj stůl a nechal je být. Teda po cchvilce jsem se pustil do toho svého. Neměl jsem co dělat. Natáčet jsem nemohl protože jsme nechtěl vzbudit Viky, na film jsem zrovna taky neměl chuť. Napsal mi Jura jestli se má stavit a nebo mu mám poslat video ke stříhání.
Chat
Š-Čus Juro,hele dneska si to specialně sestříhám sám! :D
J- Neměl bys natáčet spíš video než stříhat? :D
Š- Chtěl jsem si dát na chvilku pauzu,víš?:D
J- No když myslíš :D Ale když to posereš tak nebreč :D
Jooo a taky i tak za tohle dostanu zaplaceno! :D Dobrou :D :DTo je ale žid! :D No nic není čas ztrácet čas!, Jdu na to!
Po cca 4 hodinách bylo tohovo. Fuuuu půjdu si už radši lehnout. Protože nic dalšího už asi nezvládnu.Ráno-Pohled Viky
Vzbudila mě hlasitá rána. "Co to sakra byl..." nedořekla jsem větu a dostala menší záchvat smíchu. Viděla jsem Štěpána na zemi celého zkrouceného. "Já ti říkala že bych spala na tom gauči" " Ále to nic. Nejúčinnější způsob jak mě dostat z postele! Teda teď z gauče." "Přemýšlel jsi už co si dáme k jídlu? Mám docela hlad jako vlk,nejedla jsem od včerejšího poledne. :D"
"Anorektičko:D.No víš ještě včera večer jsem ti udělal špagety a ty si usla:D" Ukázal na stůl se špagety. "Jaj tak to plomiiiiň že ses tak s tím nadřel':D" A hodila jsem po něm polštář.
"No tak pojď dolů ty otesánku:D Něco ti ukuchtím." Řekl Štěpán a já myslela že mu utrhnu hlavu. "Já ti dám otesánku!" Rozběhla jsem se a skočila mu na záda. Málem jsme oba letěli ze schodů. Sice ho znám tak 4 dny ale přijde mi to jako kdybych ho znala celý můj život.
Vyšel ze dveří Pepa. " Štěpáne co to kurwa dělá.." Nedořekl větu a podíval se na mě. Okamžitě jsem Štěpovi seskočila ze zad. "Eeee vy dva jako teď spolu chodíte?" "Ježíš Pepo neblázni!" Odvětila jsem mu. "Víš táta Viky a její bratr měli nehodu.... Tak jsem ji nabídl aby nebyla doma sama že může zůstat u nás.." Řekl mu Štěpán docela sklesle.
"Ale pokud ti to vadí půjdu si zabalit věci s můžu odejít." Řekla jsem a pomalu se chystala do pokoje. "Ne!" Slyšela jsem za mnou křik. "Nikam nemusíš. Jsem rád že tu budeš" Řekl mi a mile se usmál. "Tak teda pojď Viky, jak jsem slíbil něco ti uvařím." Řekl Štěpán docela zajímavě. Nedalo se to popsat. Jako kdyby mu vadilo že na mě Pepa promluvil.
"Přidám se!" Řekl Pepa. No jaaaj tak teď to dodělal. Štěpán se na něj doslova hnusně podíval a otráveně mu odpověděl jo. Udělali si snad ti dva něco? Nebo snad Štěpán žárlí?
Sedli jsme si s Pepou ke stolu a povídali jsme si. Děsil mě ale Štěpán který nás furt pozoroval. Nevím spíš jestli mě to děsilo a nebo to bylo vtipné. "Nook a přidá se k nám i Kuba?" Zeptala jsem se zvědavě. "Ne on je teď na nejakou dobu v Plzni" Odpověděl mi Pepa. Zjistila jsem že je fakt milý a i vtipný. Je to tady fajn. Bude mi to potom tady divné opustit.
Ahoj! :D Snad se vám tato kapitola líbila. Já vím. Dneska nic moc. :D Ale slibuji že se budu příště více snažit! :DD Napadlo mě že bych ráda odpověděla na pár vašich otázek :) Sice nás není nějakých 100000 ale to nevadí.:D Takže pokud nějaké máte tak mi je napište do komentáře :D Zatím Čus ✋
ČTEŠ
Ten den❤/FF (Baxtrix,House,Artix)
Lãng mạnViktorii je teprve 18 let. Má o 2 roky staršího bratra jménem Adam. Její matka zemřela před 5 lety při autonehodě. A jejich otec od té nehody jezdí pořádna služební cesty. Jednou se do sousedního domu přistěhujou tři mladí kluci. A od toho dne se...