Giriş

279 26 7
                                    

'Salla ellerini, yarın diye bir şey yok
Böyle yaşamalıyız
Salla ellerini, yarın diye bir şey yok
Bu şekilde ayrılmalıyız'

Yoongi sahnede şarkısını söylüyordu. Şarkı bitince gitarını bir kenara bıraktı.

"Bugün gelen herkese çok teşekkürler. Bu son şarkı olucak."

'O kadar güzel ki korkutuyor
Gerçek değil, gerçek değil
Sen sen sen
Benimle kalabilir misin?
Bana söz verebilir misin?
Elimi bırakırsam
Uçacaksın diye, parçalanacaksın diye
Korkuyorum korkuyorum korkuyorum '

Son şarkısını da söyledikten sonra sahneden dinleyicilerin arasına doğru indi. Daha en başından beri onu dinleyen sevgilisinin yanına gitti. Kendi parmağındaki yüzüğü çıkartıp onun parmağına taktı. Karşısındaki minik bedeni omuzlarından kavrayıp konuşmaya başladı.

"Seni sevdim. Seviyorum. Seveceğim. Sonsuza dek."

Yoongi miniğinin dudaklarına ılık bir öpücük armağan etti. Jimin tekleyen kalbini görmezden gelmeye çalıştı. Yeni tanıştığı sayılan bu adam, şu kısacık zamanda onu hiç olmadığı kadar mutlu etmişti. Jimin hayatında belki de ilk defa mutlu oluyordu. Belki de ilk defa yaşamak bu kadar güzel geliyordu. Sadece zaman istiyordu. Onu sevebileceği, biraz daha zaman.

Karşısındaki gözlere gülümsedi Jimin. Biraz önce onu öpen adama sıkı sıkı sarıldı. Etraftan alkış sesleri yükselmişti. Herkes imrenerek onları izliyordu.

Y.N: Minicik bir giriş yaptık. Umarım beğenirsiniz. Bu fic için çok heyecanlıyım. Acıklı bir Yoonmin ile karşınızdayım :))


The Day After We Broke Up • [Yoonmin]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin