2

1K 77 11
                                    

Richie'nin odasında

Richie ile ben televizyonda konsolla oyun oynuyorlardı. Diğerleride destek yapıyorlardı.

Mike
"Hadi dostum, işte tam orada!"

Bill
"hadi Richie!"

Bev
"Hadi, Ben!"

Richie
"Kapa çeneni, kapa çeneni!!  Hadi ama!"

"Woah bu yakındı!"

O arada ise Eddie'de yatakta ders çalışıyordu.
Yarım saat sonra Richie, Eddie'nin yanına oturdu.

"Hey, ne yapıyorsun? Ev ödevimi? Oynamayacak mısın?"

"Bunu bugün bitirmeliyim."

"Ahh peki."

Richie, Eddie'ye doğru biraz daha dönerek:

"Diğerleri gittikten sonra biraz daha kalacak mısın ? Sen ve Bill. Onunda rüyamı bilmesi gerekiyor. Rüyağımda ki yetişkin sesim sadece cümleleri tekrarlıyordu. Fazla hatırlamıyorum... Ama sadece hissediyorum..."

Bill Eddie'nin arkasında geldi.

"4 y- y- yıl oldu. R- r- rüyağında kaç y- yaşında olduğunu h- hissettin?"

Eddie ile Richie ayağa kalktı ve Richie, elini Eddie'nin omzuna koydu.

"Evlenecek kadar yaşlıydım ve tamamen boktandı bir şeydi, sanırım."

"O s- s- senin geleceğin miydi?"

"Hayır... Ben öyle düşünmüyorum... Öyle hissetmedim. Daha çok şey gibiydi... Diğer ben... Aynıydı ama farklı. Daha çok hissettiğim şey... 'Bunun sana olmasına izin verme' gibi bir şey. Beni anlıyor musun ?"

"Yani... B- bence de..."

Richie orta parmağını ve baş parmağını birleştirip bill'in burnuna doğru vurdu.

"Hadi ama Denbrough! En azından lanet olası bir dürüst olacağına, daha iyi bir yalancı olabilirsin!"

"Richie!"

Akşam vakti 23:48

Herkes gitmişti.
Richie yatağına oturmuş karşısında ki aynaya bakıyordu, yine o rüyayı göreceği için tedirginlenmişti.


Gözlerini kapattı

(Sakın korkma! aptal olma! buna inanmıyorum! Lütfen, lütfen! Bunun sana olmasına izin verme!! korkma!)

Gözlerini biranda açtı.

"Hayır! Hayır! Hayır! Hayır! Hayır!"

"HAYIR!!"

Gözlerini açtığında sabah olmuştu.

"Siktir! Ahh Lanet bir kabusmuş!"

LOSERS CLUP | ReddieHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin