Richie'nin evi
Sabah olmuştu ve herkes kalkmıştı, richie hariç. Mutfakta kahvaltı yapıyorlardı ve içeriye birden richie girdi
"Gün aydın ezikler"
Masada mısır gevreği yiyen eddie'yi görünce yanına gitti ve elini birden masaya vurdu. Eddie'de yerinden zıplamıştı.
"Mısır gevreği! Nefis! Kendimi hemen beslemek istiyorum"
Stan
"Onu rahat bırak, richie. Neden hep bu kadar iğrenç olmak zorundasın?""Çok haklısın! Üzgünüm eds. Bu arada stan canım, boynuna bir şey olmuş"
Stan'in boynunda bir morluk vardı ve eliyle kapatmaya çalışıyordu. richie'de dün gece stan ile bill'in yataklarında olmadıklarını hatırladı ve biraz da olsun şüphelenmişti.
Stan
"Bana Ne zaman geleceksin, eds?""Ne?"
"Üniversite uygulamalarında bana yardım etmek için geleceğini söylemiştin"
"Oh... Ben... Şimdi hatırladım."
"Geleceksin değil mi?"
"Şey... Evet... Seni ararım"
Eddie richie'ye göz ucuyla baktı ve oda surat asmıştı, çünkü bu gün richie'le birlikte eğleneceklerdi ama bütün planları suya düşmüştü.
Sokakta
Richie, eddie'yi evine brakmak için eşlik ediyordu
"Üzgünüm rich. Ben tamamen unutmuşum"
"Sorun değil eds. Anlıyorum. Bunun için stan i yalnız bırakamazsın, çünkü biliyorum ki..."
"Ayrıca benimle gelmek için uykudan erken kalkmamalıydın. Yanlış anlayabilirler..."
"Demek istiyorsun ki 'doğru anlayabilirler'... sadece seninle daha fazla vakit geçirmek istiyorum o kadar"
Eddie'nin evin önünde durdular.
"İşte geldik kaspbrak. Bayan K. evde iken odanana çıkmak çok mu zor?
Ya da sana sadece fransızca hoşçakal mı diyim?""Richie..."
"Burası lanet olası bir kasaba, burdan nefret ediyorum. Bu kasaba'dan gitmek için sabırsızlanıyorum. Her neyse, Görüşürüz canım"
"Görüşürüz richie"