Richie'nin evinde
Richie gözlerini araladığında yatağında uyanmıştı, yataktan biraz doğrulup yanına baktığında ketty'de onunla aynı yatakta uyuya kalmıştı.
Dün olanları ise yarım yamalak hatırlıyordu zaten. Gözlerini sıkıca kapatıp açtı ve diğer yanında duran gözlüklerini alıp taktı.
Üstünde hiçbir şey yok sadece altında pantalonu vardı. Yataktan kalktığında yerde bir sürü içki şişesi ve bedenler duruyordu nerdeyse herkes bu oda da uyuya kalmıştı.
Üstünü giydiğinde içeriye geçti ve koltukta stan ile bill kucak kucağa yatıyorlardı ama fazla önemsememişti.
Mutfağa geçtiğinde ise buzdolabı'nın önünde uyuya kalmış beverly'ye rasladı.
Ayağıyla dürttüğünde gözlerini araladı ve yukarıya baktığında richie'nin sırıtan halini gördü.
Hemen ayağa kalktığında biranda başı döndüğünde richie'nin üstüne düştü"Hey sen iyi misin?"
"Evet sadece başım döndü"
"Dün biraz fazla kaçırmışız sanki"
"Aynı fikirdeyim"
"Diğerlerinide uyandırda evlerine gitsinler"
"Tamamdır"
Beverly zorda olsa içeriye gidip herkesi uyandırmaya çalışıyordu.
O arada richie'nin aklına eddie geldi ve hemen telefonunu çıkarıp eddie'yi armaya çalıştı ama sürekli meşgul çalıyordu.
Eddie'nin başına bir şey geldiğinden şüpelendi, hazırlanıp hemen evine yol aldı.Eve vardığında direk kilimin altındaki yedek anahtarı alıp kapıyı açtı. içeriye girdiğinde ilk önce salona baktı.
Eddie, elindeki havlu kağıtlarla koltukta uyuya kalmıştı. Masa'nın üzerinde ise çikolata paketleri ve dondurma kapları duruyordu.Richie eddie'ye yaklaşıp koltuğun kenarına oturdu.
Onu uyuken izlemek çok güzel bir şeydi saçları dağılmış ve pencere'den vuran güneş çillerini belli ediyordu.
Ama neden parti'den haber vermeden gittiğini anlam verememişti.
Eddie'nin gözlerini açtığını görünce sırıttı ve dudaklarına doğru yaklaştığında kafasını direk yana çevirdi."Eds iyi misin?"
Eddie, richie'nin yüzüne bakmamaya özen göstererek sakin bir şekilde
"Git burdan"
"Ne? Anlayamadım? her halde alkolün etkisi hala geçmemiş, eds"
"Bana eds deme. Sana defol git dedim. Hemen!"
"Şaka yapıyor olamazsın. Ne oldu sana böyle? Dün gece de haber vermeden gitmişsin"
"Sen ne olduğunu gayet iyi biliyorsun bay richard!"
Eddie, ilk defa tam ismiyle hitap etmişti. Ama hala ne olduğunu idrak edememişti richie.
"Eddie, lütfen anlatırmısın? Ben gerçekten hatırlamıyorum"
Eddie hızlıca koltuktan ayağa kalktı.
"Peki o zaman, nerden başlamamı istersin, mesela o kızla nasıl dudak dudağa öpüştüğünden"
"Dur, ne? Sen ciddi misin?"
"Yok canım taşak geçiyorum seninle"
"Hayır, hayır hayır hayır!!"
"Evet, evet evet. Ama tabi aptallık bende, beni çok iyi kandırdın richard, beni sevebileceğine inandırdın beni!"
"B- ben gerçekten onu bilinçsiz halde yapmış olmalıyım. Ben sana asla böyle bir pislik yapmam. Tamam, bazı zamanlar seni çıldırtıyorum, kızdırıyorum, üzüyorum ama ben asla seni üzmek için böyle bir piçlik yapmam eds. Eğer beni çok iyi tanıyorsan beni bırakmazsın. Ben seni her halde seviyorum, seveceğim"