Richie'nin evi. Akşam 19:17
Bu akşam richie'nin doğum günüydü ve herkes evinde toplanıp partiyi başlatıcaklardı.
Evde sadece, richie ve eddie misafirleri bekliyorlardı.
Kapı çaldığında kaybedenler klubü'nün geldiklerini düşündüler ama kapıyı açınca 3 erkek 1 kız vardı.
Kız hemen koşarak richie'ye sarıldı.
Eddie'de ne olduğunu anlamamıştı ama kıskanmamaya çalışıyordu sonuçta arkadaşlardır diye düşündü.
Richie'de gülümseyip kıza sarıldı."Seni görmeyeli çok uzun zaman olmuş be ketty"
"Seni çok özledim richiecik"
Richiecik?? Eddie'nin aklında deli sorular.
"Sizi tanıştırayım. Eddie, bu ketty benim çocukluk arkadaşım. Tabi diğerleride arkadaşım ama en çok aralarında samimi olduğum ketty"
"Tanıştığıma memnun oldum eddie"
"Bende memnun oldum"
Eddie zorda olsa hafif bir sırıtmıştı. Ketty, eddie'ye göre gerçekten güzeldi sarı saçlı mavi gözlü ve fiziği gayet iyiydi. Doğrusu her erkeği etkileyebilecek bir vücudu vardı.
Zaman geçtikce diğerleride gelmeye başlamıştı ve richie'nin en sevdiği şarkılar çalıyor dans ediyorlardı.
Adlarını tam okuyamadıkları içkilerden içiyorlardı ve kusmak için çok tan tuvaletin önünde sıra olmuşlardı.
Bazıları ise eşlerini alıp kendilerini odaya kapatıyorlardı.
Richie ve eddie ise birlikte dans ediyorlardı ve biraz da olsa kafayı bulmuşlardı."Eds ben bir depomu boşaltmaya gidiyorum"
"Nereye?"
"Tuvalete işte"
"Tamam"
Tuvalet için yukarıya çıktığında diğerleride hala dans etmeye devam ediyordu.
Şimdi doğum günü pastası zamanı gelmişti ama richie hala inmemişti, eddie'de merak edip tuvalete bakmaya gittiğinde o an gördüğü şey ile boğuluyormuş gibi hissetti.Keşke o an yukarıya çıkmasaydım, keşke öpüştüklerini görmeseydim.
Richie'nin ona ihanet ettiğine O kızla öpüştüğüne inanamıyordu. Richie'nin biseksüel olduğunu düşünmüştü ama ona dediğini unutmamıştı 'Hayatımdaki en son erkek sen olucaksın' ama şimdi bu gördükleri ile her şeyin bir yalan olduğunu anlamıştı, sadece yalan.
Daha fazla bu rezilliğe bakmamak için hızlı adımlarla aşağı indi ve kimsenin yüzüne bile bakmadan kendisini zorla dışarıya attı.
Eddie'nin sarhoş olmasına rağmen aklından milyonlarca şey geçiyordu ama olasılıkları düşünemiyordu.
Elini anlına koyup gözlerini kapattı, ağlamayacaktı sonuçta bu onun kararı, eğer richie onu seviyorsa onu seviyordur. İnsanları kimseyi sevmeye zorlayamazsın diye düşünüyordu.
Hızlı adımlarla eve gitmeye başlamıştı.
Ama olmuyordu işte ağlamayacağını söylemişti ama o görüntüler aklına geldikce gözleri yaşarıyordu.
Hem sarhoş olduğu için hem de richie için.