Richie öğlen vakti arkadaşlarını evine davet etmişti ve onları odasında beliyordu. Kullağında kulaklık vardı ve yüksek sesle yatağında yatarak şarkı dinliyordu
İçeriye eddie girdiğinde richie'yi o şekilde buldu."Richie?"
Ama şarkı'nın sesinden eddie'nin sesini duymamıştı.
Eddie'nin arkasından ben girdi."Ne? O uyuyor mu?"
"Um..."
Ben, yatağın önüne geldi ve richie'nin ayaklarından tutarak kendisine doğru çekti.
"Ne oluyor lan!! Beni öldürmeye mi çalışıyorsun?!!"
"Kapın açıktı ve kulaklıkların olduğu için bizi duymadın"
Eddie'de çalışma masası'nın sandalyesine oturdu ve çantasını açıp kitaplarını çıkardı
~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•
Akşam vakti
Richie yatakta, eddie ve ben yerde oturarak, beverly ise masada ders çalışıyordu.
Eddie
"Richie? Susadım. hiç İçiceğin var mı?""Benim evim senin evin... Benim içeceğim senin içeceğin... Bende Kola istiyorum, teşekkürler"
Beverly
"Pislik"Ben
"Hadi içecek almaya gidelim bevs"İkiside odadan çıkıp mutfağa gitmişlerdi. Richie'de bundan fırsatlanarak eddie'nin yanın da duran defterini aldı.
Richie
"Şimdi... Bunu okumak için gerçekten sabırsızlanıyorum""Huh?"
Eddie bir an ne olduğunu idrak edememişti"Hayır! Richie! Geri ver onu!"
"Olmaz"
Elini uzattığında richie hemen elini geri çekti"Geri ver dedim"
"Çok yavaşsın"
Yatağa yattı ve elini hala geri çekiyordu, eddie'de defteri almak için richie'nin üstüne çıkmak zorunda kaldı
"Sadece içinde ne var söyle bana"
"Hayır!"
"Neden? Ne yazıyor ki ?"
"Ih ben..."
Richie'nin yüzündeki sırıtış yok oldu.
"Gerçekten bilmemi istemiyorsun, değil mi ?"
O arada içeriye bev ve ben girer
"Ah... B- biz daha sonra gelebiliriz"
Richie
"NE! Aptal olamayın! Ben her zaman iyi bir dörtlü için varım, değil mi eds?"Richie, eddie'ye defterini uzattı ve eddie'de aldı.
"Çok aptalsın..."