Richie'nin evinde
Richie ile eddie odalarına çıkmışlardı.
Yatakta oturmuş Gülüp sohbet ediyorlardı."Rich ben susadım"
"Tamam O zaman..."
"Dur ne diyeceğini ben tahmin edeyim, 'burası benimde evim ve gidip suyu ben alabilirim' değil mi?"
"Aslında 'gidip sana su getirebilirim' diyecektim"
"Gercekten mi? Sen gerçekten değişmişsin richie"
"Tabi ki ne sandın eds. Hatta Bak aklıma ne geldi, bu güne özel birlikte bara gidelim mi? Sadece ikimiz, ne dersin?"
"Ben... hiç gitmedim, bir sorun olur mu?"
"Hayır canım neden olsun? İlk defa benimle gitmiş olucaksın işte"
"Tamam olabilir"
"Harika, akşam gidiyoruz o zaman. Sen benim kıyafetlerim'den giyebilirsin"
"Tamam bana uyar"
Akşam 20:28
Richie ile eddie hazırlanmışlardı.
Eddie, richie'nin kıyafetlerini giyince biraz bol gelmişti ama fena durmuyorlardı.Gittiklerinde içeriye girdiler.
Eddie her tarafa şaşkın bir şekilde bakıyordu ilk defa böyle bir mekan görmüştü. Bar tezgahın daki taburelere oturdular.
"Beğendin mi?"
"Evet yani fena sayılmaz"
Barmen yanlarına geldiğinde ne içiceklerini sordu.
"Bize iki tane bira"
Biraları hazırlamaya başladı. O zaman da eddie etraftaki millete bakıyordu, hepsi sarhoş bir şekilde dans ediyordu.
Birden bire richie ile göz göze geldi ve ona doğru sırıttı. önüne bira bardağı koyulduğunda sadece bir anlık şok olmuştu.
Eline aldığında nasıl olduğunu anlamadan bir bardağı bitirmişti bile."Eds, Dans etmek ister misin?"
"Millet bizi tuhaf bulmaz mı?"
"Millet kimin umrunda? Biz keyfimize bakalım hadi"
Ayağa kalktı ve eddie'nin elinden tutarak onuda kaldırdı.
El ele dans ediyorlardı. Oturduklarında tekrar içki istediler ve o bardakların arkası da geliyordu. Bir kaç tane sonra eddie eliyle başını tutmaya başladı. İlk defa içtiği için ve birden fazla içtiği için hemen sarhoş olmuştu. Başı çok ağrıyordu, midesi bulanıyordu.
Richie'de bunu fark edince"Eddie iyi misin? Ah o kadar çok içmemeliydin"
"Beni eve götür"
"Tamam hadi gel"
Eddie'nin kolunu omzuma attı ve sağ salim eve gidebildiler.
Gece 00:27
Eve girdiklerinde hemen yukarı çıkıp banyoya girdiler.
Eddie klozetin başına geçti ve kusmayı bekledi, richie'de onu kapının önünde izliyordu. Richie'ye bir şey olmamıştı çünkü alışıktı. Kustuğunda ise hemen yanına geldi."Daha iyi misin şimdi?"
"Başım ağıyor"
"O zaman yatak odasına geçelim, dinlenirsin"
Odaya girdiklerinde eddie'yi yatağa yatırdı.
Onun Üstünü değiştirmek için ilk önce pantolon'unu sonra da
t-shirt'ünü çıkarttı. Eddie'nin yanına geçti."Bir şey ister misin?"
"Sadece seni istiyorum"
"Sana o kadar içirmemeliydim, alışık değilsin, düşünemedim, kafasızlık ettim, özür dilerim eds"
"Saçmalamayı kes. Hayatımın en iyi gecesiydi bu... Aslında sen yanımda olduktan sonra her şey iyi oluyor, ilk defa böyle eğlendiğimi hatırlıyorum"
"Sen gerçekten inanılmazsın ama ben senin kadar iyi ve saf olamıyorum işte. Ben gerçekten seni hak ediyor muyum? Bilmiyorum"
En son söylediklerini çok sessiz söylemişti."Yanımdan hiç ayrılma, bütün gece böyle uyuyalım, beni hiç bırakma richie"
"İstesen de asla bırakmam"
Eddie yavaş yavaş gözlerini kapatmaya başladı ve başını richie'nin boynuna gömdü, richie'de çenesi eddie'nin kafası'nın üstüne koydu ve ikiside bacaklarını birbirine doladı, sarılarak uyudular.