Bölüm 1

243 7 2
                                    

Güz vaktiydi. Hava o kadar boğuktu ki yataktan çıkmak istemiyordum. Ta ki telefonun sesini duyana kadar...

Telefonun sesine uyandım. Kalkmaya halim yoktu fakat hala ısrarla arıyolardı. Önemli bir şey olmuştu bende telaşla kalkıp telefonu açtığımda kalın bir erkek sesin vardı hatta:

-Alo. İrem hanımla mı görüşüyorum?

-Evet benim kimle görüşüyorum?

-Ben cast ajansından Anıl Karay. Bir dizi projesi için aramıştım. Eğer sizde kabul ederseniz size atacağım adrese bekliyorum. İyi günler.

Neye uğradığımı şaşırmış vaziyetteydim. Evet ajanslara başvuruda bulunmuştum ama bu kadar hızlı dönüş yapacaklarını ben bile tahmin etmemiştim. Saate baktığımda sadece 11.20 idi. 2 saat sonra orada olmam gerekiyordu ama ben saatin dakikalar gibi geçtiğini sanarak 5 dakika da hazırlanmıştım.
Dolabımı bir hışımla açıp bana en çok yakışan kombini tercih ettim. Yüzüme de hafif bir makyaj yaptım ve Evet hazırdım. Hemen çantamı alıp çıktım. Kış aylarındaydık ve hava gerçekten soğuktu. Üzerimde sadece kombinimle uydurduğum hırka vardı ne güzel ama!

Adrese vardığımda kapıda izdiham yaşanıyordu adeta. Bende Anıl Beyi tekrar aradım.

-Alo Anıl Beyle mi görüşüyorum?

-Evet evet benim İrem hanım bir sorun mu var?

-Ben verdiğiniz adrese geldim fakat kapıda müthiş bir kalabalık var.

-Haklısınız ben hemen görevliyi sizi alması için yönlendireceğim.

-peki bekliyorum

Deyip kapattım telefonu birkaç dakika öylece beklerken bu kalabalığın nedenini anlamaya çalıştım sonunda görevli gelip beni içeri soktu.

İçeri girdiğimde uzun boylu ve daha önce kimsede görmediğim bir yakışıklılığı vardı ve ben nedense bu manzaraya dalıp gitmiştim.

Anıl Beyin gelmesiyle normal hayata geri döndüm.

-Merhaba İrem hanım hoş geldiniz. Sizi şöyle alalım. Bende oturup az önceki yaşadığım şeyin rehavetinden kurtulup şartları konuşmaya başladık.

-Şimdi şöyle ki İrem hanım dizi projemizin başrolünde oynamanız için sizi seçtik. Ve çağırdığı ki sizi biraz deneyelim.

O an yer ve zaman kavramı aynı işlemiyordu. Nutkum tutuldu. Dizinin başrolü olmam gerekiyordu. Bu tarif edilemez bir duyguydu. Bu heyecanım ve stresim olduğu gibi Yüzüme ve mimiklerime yansıyordu. Anıl Bey devam etti.

-Evet İrem hanım bu yakışıklı adam da diğer başrol oyuncumuz ve sizin partneriniz Ulaş Bey.

Ve o an başımdan tonlarca su boşaltılmış gibiydim dilim tutulmuş öylece bakıyordum ve bakmaya da devam edebilirdim. Ama yine bu muhteşem rüyayı kesmem gerekiyordu kendime irkilerek geri geldim. Elini uzattığını ve bana öylece baktığını gördüm ani bir hareketle bende elimi uzattım tokalaştık.

-Merhaba İrem
-Merhaba Ulaş dedikten sonra sanki kasıtlı yapıyormuş gibi Anıl Bey araya girdi.

-İstersen odaya geçelim İrem yönetmenlerde bir baksın hadi.

Bende tamam dedikten sonra odaya geçtik. Deneme bittikten sonra çok beğendiklerini kesin dönüş yapacaklarını söylediler.

(1 HAFTA SONRA )

Muhteşem bir güne arkadaşlarımla buluşmak için hazırlandım. Tam çıkacakken telefon ani bir şekilde çaldı. Cast ajansının numarasını ekranda görünce elimdeki her şeyi bıraktım ve heyecanla telefonu açtım.

SEVDALUKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin