Kapitel 9 - Zombie apocalyps

161 9 11
                                    

"Won't people recognize you?" frågar jag.

Lizzy går i tystnad, lydig som en hund bakom oss.

"If they recognize them, it's their problem. Not ours. Lizzy you have the responsibility over Niall! Cas you got Louis, not that you mind, and I'll keep an eye on Harry." beordrar Elli.

”Well, I was just saying, I don’t want to get killed by my own fandom. That would be creepy” säger jag.

”If I die, I want you to know that I used to stalk you guys on Twitter.” lägger jag sedan eftertänksamt till.

”I’m too young to be responsible for anyone!” mumlar Liz högt. Väldigt högt. Ungefär, skrikhögt! ”Sorry Niall” lägger hon sedan till.

”Okay, Niall take care of Lizzy then.”

”Haha… you can sit for hours just waiting for one of them to go online” skrattar Elli åt mig.

”Well, sorry for being awesome as that. And it’s not like you two didn’t obsess. I just obsessed… a little more.” försöker jag skylla ifrån mig.

Lizzy säger någonting på spanska, skulle jag gissa, innan hon hoppar fram i ett försök att se ut som en ninja. Haha, jag är så mycket bättre på att vara ninja. Typ gummininja-bra.

”I haven’t obsessed! I didn’t go to the airport just to climb over the security or anyhing… ”säger Elli långsamt, men hon är ungefär lika bra som Liz på att ljuga.

”Well I didn’t.” säger jag och lägger armarna i kors. ”And, hey! Don’t you dare humeliate my dreams!”

”I can tell you, not everyone is obsessed with One Direction. I just like their music!” säger Lizzy och viftar med armarna.

”Yeah, sure Lizzy. You’re absolutely not the one with all the posters that’s destroyed because of the lipgloss… Oh wait, It’s you.”

”YEAH! Sure that was me because I looooove posters!” utbrister Liz sarkastiskt och slår sig själv för pannan. ”I’m still afraid of posters dummy”

”Well whatever. No need to tell me how stupid I am because I already know that I’m weird, stupid, crazy and strange. So could we just please go and eat?” frågar jag.

”Whatever” suckar Elli.

”Okay, seriously. I’m hungry.” säger jag och smackar med läpparna.

”Me too” mumlar Lizzy samtidigt som hennes mage kurrar igen. Elli vänder huvudet mot Harry igen.

”NO SNOGGING IN PUBLIC!” skriker jag snabbt åt dem innan jag åter börjar gå igen.

Lizzy följer tyst efter.

”You don’t decide that Cas” svarar Elli.

”YES I DOO! I’m older then you El!” ropar jag,

”Uh… Cas?” frågar Louis mig. Jag vänder mig mot honom.

”Yes?” ler jag. Han pressar snabbt sina läppar mot mina.

Min första tanke? ARE YOU TRYING TO FREAKING KILL ME TOMLINSON? I’ll have a heartattack and die of syrebrist! AND IT’LL BE IN ALL NEWSPAPERS! ’Died when her crush kissed her.’ Wow jag kan redan se det framför mig, haha. Jag känner hur de andra tittar förvånat på oss.

”THIS IS LIKE A MOVIE! YOU FALL IN LOVE LIKE THE FIRST THING YOU DO! THIS IS THE REALITY, DO YOU REMEMBER?” ropar Lizzy.

”Och det var du som sa inget hångel” muttrar Elli till mig. Jag och Louis ignorerar dem bara. Fast jag tror det märks att det här praktiskt taget är min första kyss.

VAD GÖR NIALL HORAN PÅ VÅRT HOTELLRUMS GOLV?! (Swe/1D)Where stories live. Discover now