Kapitel 5 - Seems like it's just you and me then ;)

189 10 2
                                    

Efter det tror jag att jag somnade. Jag är inte säker, men när Elli röt var jag fullt vaken igen. 

"Cas! Lizzy! Vakna!" ryter hon i våra öron.

"Jag höll på att somna!" snäser Liz tillbaka. 

"Vaaaaad?" stönar jag och gnuggar mina ögon. 

"Jag vet att du typ sov... Jag ville inget Cas" säger Elli och går tillbaka till soffan. 

"Hatar dig med El" stönar jag och sätter mig upp. 

"Because you're just a teenage dirtbag Elli" mumlar Liz och lägger kudden över huvudet samtidigt som hennes mage kurrar högljutt. 

"No I'm not! Be quiet I'm watching the movie!" säger Elli och kryper ihop i Harrys famn. Blergh, så hon väckte oss för att skälla ut oss?

"Tehehehehehe. Elli is a teenage dirtbag" skrattar jag in i kudden innan jag gäspar och suckar. 

"When is your wedding? Am I invited?" frågar Liz och blundar. 

"I am NOT a dirtbag... and what wedding?" säger Elli förvirrat. 

"Oh, you know... YOURS AND HARRY'S!? CAN I PLEASE COME?!" skrik-viskar jag, om det nu ens är möjligt att göra det. Elli rodnar.

"Of course you can come" grinar Harry och drar Elli närmare sig. 

Plötsligt flyger Liz upp ur sin säng, och i sina rosa prinsess-sockar springer hon rakt in i dörren. Fort sätter hon sig upp, sliter upp dörren och flyger ut med den slitna ACDC tröjan fladdrandes. 

"Where did Lizzy go?" frågar Elli rodnande. 

"Lizzy got a fangirl attack! It's ok! I'll get her!" skriker jag och skjuter upp för att rusa efter Liz i min randiga zebra-onepiece. 

"AND I TOLD YOU I WAS A ZEBRA!" ropar jag tillbaka efter mig mot Elli innan jag smäller igen dörren och skyndar nedför korridoren efter Lizzy. 

Tredjepersons pov

När Liz kommer fram till hissen tvärbromsar hon och sätter sig mot väggen, med hjärtat i halsgropen. One freaking Direction. Hon är förvånad att hon inte svimmat än. 

"Uh, sorry about them. They're quiet weird" säger Elli, fortfarande i hotellrummet, till killarna.

"I'll go after them. C'mon Nialler" säger Louis innan han och Niall går efter Liz, och den fortfarande springande Cas.

"I've had fun. Though I have to get up early tomorrow. See ya around" säger Joe snabbt och försvinner ut. 

"Yeah, me and Liam should get going too. We really need as much sleep as we can get." säger Zayn och han försvinner ut till hallen.

"Don't stay too late Harry" säger Liam innan även han försvinner ut. Det blir tyst en stund. 

"Seems like it's just you and me then." Säger Harry och ler lite mot Elli.

VAD GÖR NIALL HORAN PÅ VÅRT HOTELLRUMS GOLV?! (Swe/1D)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora