Cassandras pov
Det är då tumultet brister ut.
"AHHHHHHHHHHHH AXE MURDERER!" skriker jag och flaxar vilt med armarna, innan jag tar skydd bakom kudden med ihopknipta ögon.
"DON'T KILL ME! I HAVE A FAMILY!" tjuter jag, men orden kvävs in i min kudde.
"STOP SCREAMING! GIVE ME MY FUDGING FOOD!" skriker Liz och rusar upp.
"No one is going to get killed! He only wants to use the damn toilet!
And no food for you! You had your chance!" skriker Elli.
Plötsligt inser jag vem som står framför mig, och tjuter till innan jag gör en snabb kullerbytta ut ur rummet.
"NOT AN AXEMURDERER! FALSE ALARM!"
Jag försöker blockera ute Ellis och Liz bjäbb.
"PLEASE?"
"No."
"Come on!"
"Nope."
"Hello Elli's men" ler jag som om ingenting hänt, först mot Joe, sedan mot Harry, innan jag hyperventilerandes skuttar över till köket.
One Direction är i vårt hotellrum. I vårt hotellrum!
Houston, we've got a problem.
CASEY IS ABOUT TO EXPLOOOODE!
Jag sliter upp ett skåp och tar fram en stor förpackning kakor. Socker får allt att bli så roligare, enligt mig. Fast Liz säger att jag inte behöver äta socker för att vara rolig eller för att vara hög på socker. Okej, i den där meningen fanns det noll logik.
Ute i vardagsrummet lägger sig Liz på sin säng och börjar gråta.
"I want my food and my babylips!" gråter hon högt.
"Uhm, do you want to share this food with me?" frågar Niall Lizzy vänligt.
"No Niall, because you're a total stranger" snyftar Liz tillbaka.
"Cas, varför freakar du ut? Och vad menar du med mina män?" frågar Elli mig när jag kommer ut ur köket.
"Tehehe. I'm just a lil' bit crazay cray." svarar jag och stoppar in två kakor i munnen samtidigt. Jag kniper ihop ögonen så jag inte ser någonting.
"Hello. Nice to meet you all. I'm Casey and I don't know where I'm going because I'm blind." säger jag och tar några steg, men snubblar över någonting och faller framstupa.
"DID THE COOKIES MAKE IT?!" är det första jag säger när jag, med fortfarande ihopknipta ögon, rullat runt på rygg.
"One, Lizzy either you can share food with Niall or get nothing. Two, Cas you're not blind and you fell over Louis. Not that I think you mind that. Three, shall we see a movie?" rabblar Elli.
"I DIDN'T ASK WHAT I FELL OVER! But my cookies are okay, so I'll forgive you this time." säger jag och blinkar några gånger innan jag tar och stoppar in en kaka i min mun, fortfarande sittandes på golvet.
KAMU SEDANG MEMBACA
VAD GÖR NIALL HORAN PÅ VÅRT HOTELLRUMS GOLV?! (Swe/1D)
Fiksi PenggemarVi tog tillslut ombord på planet med våra väskor i högsta hugg. Jag och Liz sjönk ned på våra platser, med El framför oss vid fönstret, och jag tog fram mina hörlurar för att lyssna lite på 5SOS. I ögonvrån såg jag hur Liz fiskade upp någonting ur s...