"Ah- lanet olsun! Bu ŞEY hatırladığımdan da iğrenç kokuyor!" diyen Daisy yüzünü buruşturdu ve parmaklarıyla burnunu tuttu.
"Ne? D, bu kaka bombasını bize sen önermiştin," dedi Remus.
"Aylak, kaka bombası değil o bir kere. TEZEK BOMBASI." dedi Daisy bıkkın bir şekilde.
"Ne fark eder," diye araya girdi Sirius. "hem Aylak haklı. Bu fikri bize öneren sendin,"
"Olabilir ama en son kullandığımda böyle kokmuyorlardı aslında-"
"Her neyse çocuklar, gidip şu kaka bombalarını atalım,"
"MERLİN'İN SAKALI, ÇATALAK. KAKA BOMBASI DEĞİL O. TEZEK BOMBASI. TEZEK BOMB-"
Daisy bağırmaya devam ederken Sirius, James, Remus ve Peter yürümeye devam ettiler.
En öndeki Sirius konuştu."Slytherin kızlar yatakhanesine atacaktık, değil mi? Lestrange'ın çığlıkları duyulmayı bekliyor-"
"Ne? Hayır." dedi Daisy. "Slytherin erkekler yatakhanesine atacağız sizi aptallar. Asıl Malfoy'un çığlıkları duyulmaya değer,"
Çapulcuların dördününde hoşuna gitti bu fikir. "Hadi kızlar," dedi Daisy ve Peter'ın elindeki tezek bombası torbasını alarak öne geçti.
"Ee, biz nerede olduğunu bilmiyoruz aslında ama-"
"Güzel, ben biliyorum."
Dördü de Daisy'yi takip etti ve sonunda beşi de pencerenin önüne geldi.***
Gryffindor kızlar yatakhanesinden saçları ıslak bir şekilde Daisy indi. Yanında arkadaşı Maggie vardı. "Lucius Malfoy'un kız çığlıkları, ha?" diyordu gülerek. "Duymaya değer!"
Ortak salonda kimse yoktu. Şöminenin yanındaki yumuşak koltuğa çöken Daisy perişan halde gibi gözüküyordu. Ama on dakika önce yaptığı işten memnundu. "Aslında üstümüze su dökmeselerdi daha iyi olacaktı" dedi. Islanmış saçlarını karıştırdı. Maggie güldü ve birkaç dakika boyunca sessizlik oldu. Şöminenin çıtırtısı ve ateşin sıcaklığı Daisy'ye sadece uyuması gerektiğini söylüyor gibiydi. Dayanamadı ve gözlerini kapadı.