|Κεφάλαιο 7|

1.8K 138 46
                                    

Άλντρικ

Όταν γυρίσαμε στο σχολείο ύστερα από τις χριστουγεννιάτικες διακοπές, ξεκινήσαμε ένα καινούργιο μάθημα με όνομα Ηθική. Ηταν πολύ γελοίο στην πραγματικότητα. Μας έβαζαν να μιλάμε για διαφορά θέματα και βαθμολογούμασταν από την συμμετοχή μας στην τάξη. Μας έβαζαν και κάτι εκθέσεις μερικές φορές όπου επρεπε να εκφράζουμε την γνώμη μας. Κάποιες από τις συζητήσεις ήταν ενδιαφέρουσες, αλλά συνήθως δεν διαρκούσαν πολύ εξαιτίας της ανωριμότητας πολλών. Δεν μπορούσαμε να μιλήσουμε για οτιδήποτε ταμπού χωρίς να ακούγονται γελάκια ή κοροϊδευτικά σχόλια.

Μια μέρα του Μαρτίου, ωστόσο, μιλήσαμε για κάτι που κατέληξε σε μια πολύ έντονη διαφωνία. Τις δυο απόψεις εκπροσωπούσαμε εγώ και ο Κόνορ.

Το μάθημα ξεκίνησε όπως όλα τα αλλά, με την καθηγήτρια Μιλς να μπαίνει μέσα και να μας ανακοινώνει, "Καλημέρα μαθητες! Σήμερα θα συζητήσουμε για την πορνεία."

Η καθηγήτρια Μιλς άρχισε να διαβάζει ενα άρθρο για κάτι γυναίκες στο Τορόντο που είχαν γίνει πόρνες για να μπορέσουν να πληρώσουν τα δίδακτρα του πανεπιστημίου.

Είχα αηδιάσει. Το να μειώνεις τον εαυτό σου στο επίπεδο της πορνείας για να μπορέσεις να να πας στο πανεπιστήμιο μου φαινόταν απολύτως τρελό. Υπήρχαν και άλλοι τρόποι για να βγάλεις κανείς χρήματα.

"Λοιπόν," η καθηγήτρια Μιλς είπε όταν τελείωσε το άρθρο, "Ποιές είναι οι απόψεις σας επί του θέματος;"

Δίστασα για λίγο πριν σηκώσω το χέρι μου.

"Άλντρικ;"

"Θεωρώ πως είναι αηδιαστικό," είπα, "Τι είδους άνθρωπος θα έκανε κάτι τέτοιο για να πληρώνει για την εκπαίδευση του;"

"Δεν έχουν ολοι την οικονομική δυνατότητα να πληρώνουν πανεπιστημιακά δίδακτρα," η καθηγήτρια Μιλς είπε.

"Ναι, αλλά υπάρχουν και άλλοι τρόποι για να βγάλει κανείς χρήματα. Γιατί να κάνεις κάτι τόσο λάθος;"

"Οπότε πιστεύεις πως η πορνεία είναι κάτι λάθος;"

"Ναι!"

"Έχει κανείς αντίθετη άποψη;"

Ο Κόνορ σήκωσε αμέσως το χέρι του.

"Ναι, Κόνορ;"

"Η πορνεία μπορεί να φαίνεται λάθος σε κάποιους αλλά αυτοί οι κάποιοι πρέπει να καταλάβουν την κατάσταση στην οποία βρίσκονται αυτές οι γυναίκες. Προφανως δεν έχουν τίποτα και η πορνεία είναι η μόνη λύση αν θέλουν να πάνε στο πανεπιστήμιο."

Love And Secrets (boyxboy) #TYS18 #TBA2019Where stories live. Discover now