Άλντρικ
Ο Ματ, ο Τομ, και εγώ ήμασταν στην γεμάτη τραπεζαρία, ψάχνοντας ένα τραπέζι για να φάμε το μεσημεριανό μας. Παρατήρησα την Κλαρίσα και την Μελ να κάθονται σε ένα τραπέζι που, εκτός από εκείνες φυσικά, ήταν άδειο.
"Τι λέτε, να κάτσουμε με τις πριγκίπισσες της Ακαδημίας Όκλαντ;" ρώτησα σαρκαστικά.
"Γιατί όχι;" ο Ματ απάντησε.
"Γιατί είναι πριγκίπισσες;" ο Τομ ρώτησε, καθώς πλησιάσαμε το τραπέζι τους.
Ο Ματ επέτρεξε τα μάτια του, μα πρώτου μπορέσει να πει κάτι, μίλησε η Κλαρίσα: "Τι θέλετε εσείς οι τρεις; Και για ποιό πραγμα μιλάς, Τομ;"
"Για να απαντήσω στην πρώτη σου ερώτηση," ο Ματ είπε, "Ελπίζαμε πως θα μπορούσαμε να κάτσουμε μαζί σας για μεσημεριανό. Όσο για την δεύτερη, ο Αλ σχολίασε το πόσο... βασιλικές δείχνετε."
Ερίξα ένα κατηγορηματικό βλέμμα στον Ματ πριν στραφώ στην Κλαρίσα, "Απλώς αναρωτιόμασταν αν θα μπορούσαμε να κάτσουμε μαζί σας για μεσημεριανό."
"Γιατί να θέλω να κάτσω με τον πρώην μου την ημέρα πριν του Αγίου Βαλεντίνου;"
Ήμουν έτοιμος να της πω ότι δεν πειράζει, και ότι θα βρίσκαμε κάπου άλλου να κάτσουμε, όταν μίλησε η Μελ: "Αχ, έλα, Κλαρίσα," είπε. Μας κοίταξε, "Καθίστε μαζί μας, παιδιά. Δεν υπάρχει πρόβλημα."
Η Κλαρίσα έδειχνε εκνευρισμένη μόλις καθίσαμε.
"Λοιπόν," ο Ματ ρώτησε, χαμογελώντας, "Έχετε κάτι κατά νου για την ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου, κορίτσια;"
Η Μελ του χαμογέλασε, αλλά πριν μπορέσει να πει κάτι, μίλησε η Κλαρίσα: "Και να έχουμε, να μην σε ενδιαφέρει."
Η Μελ έδωσε ένα βλέμμα στην Κλαρίσα πριν στρέψει και πάλι την προσοχή της πάνω μας, "Η Κλαρίσα ελπίζει πως ο Ντέιβιντ Μάρσαλ θα της ζητήσει να τα φτιάξουν."
"Γιατί να θέλεις να είσαι με αυτόν;" ο Τομ ρώτησε, κάνοντας έναν μορφασμό.
"Μελ!" η Κλαρίσα φώναξε, κοιτάζοντας την φιλη της, "Γιατί τους το είπες;"
Η Μελ ανασήκωσε τους ώμους της, κοιτάζοντας την Κλαρίσα, "Αφού ρώτησαν."
"Λοιπόν– αλλά– αχ! Μπορείς να είσαι τόσο εκνευριστική ώρες ώρες, Μελ!"
"Και τι ακριβώς βρίσκεις ελκυστικό στον Ντέιβιντ Μάρσαλ;" ρώτησα.
Η Κλαρίσα γύρισε να με κοιτάξει, "Λοιπόν, αρχικά, δεν είναι εσυ."
ESTÁS LEYENDO
Love And Secrets (boyxboy) #TYS18 #TBA2019
Novela JuvenilΟ Άλντρικ Τέιλορ δεν είναι καθόλου χαρούμενος όταν μάθαινε πως θα μοιράζεται δωμάτιο με έναν φτωχό, τον Κόνορ Σμιθ. Πώς μπορούν να ατιμάζουν ετσι το οικογενειακό του όνομα; Σιγά σιγά όμως ανακαλύπτει πως η συγκατοίκηση αυτή μπορεί να μην είναι τόσο...