Sziasztok!! Amint látjátok, új blogba kezdtem. Nagyon nagyon sok ideje agyalok már rajta, és most jutottam el odáig hogy nekem ezt muszáj lesz meg írnom. A másik kettő blog ugyanúgy folytatódik, bár azokkal most kicsit bajban vagyok az ihlet hiány miatt, de igyekszem. Kicsit eltér az eddigi storyktól az biztos, de nagyon remélem hogy ez nem fog zavarni titeket és így is el nyeri a tetszéseteket. Jó olvasást, és jó pihenést a nyárra cukorkák!😍😍😍😍❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
-Christy. Ennél rosszabbul tényleg nem kezdődhet a nap. Nem elég hogy anyám megint le itta magát tegnap este, ami miatt reggel megint nekem kellett össze takarítanom, esik az eső, és persze hogy egy motoros hülye gyereknek pont mellettem kellett fel pörgetnie annak a szarnak a kerekét, hogy a létező összes koszos víz rám jöjjön. És még csak reggel háromnegyed 8!!-Akadtam ki barátnőmnek, aki együttérző arckifejezéssel hallgatta a monológot. Christy éppen szóra nyitotta volna a száját, amikor az előcsarnokba, egy ismeretlen fiú lépett be. Haja kusza volt, szemei akár az óceán,Kéken ragyogtak, bőre gyönyörű kreol barna, sötétebb mint a miénk, ajkán huncut mosoly ami még vonzóbbá tette megjelenését. Izmos felső testén fehér póló és bőrdzseki lógott, formás lábain pedig fekete farmer és torna cipő. Kezében egy bukósisak. Mindenki őt figyelte. Fogalmunk se volt hogy ki lehet, persze az összes lány már csorgatta rá a nyálát. Én is meg tettem volna, ha nem lennék olyan jó ember ismerő. Éreztem hogy valami nem oké vele. Minden egyes centivel, ahogy egyre közelebb ért, úgy rázott a hideg. És ez megrémített. Aztán fel eszméltem,hogy tényleg egyre közelebb van, és egyenesen felénk tart. Már fordultam volna barátnőmhöz, hogy meg kérdőjelezzem, tényleg jól gondolom e, amikor a srác mély, férfias hangján megszólalt...
YOU ARE READING
Dangerously Rebel Attraction(18+)
RomanceVajon a szerelem tényleg képes mindent le győzni?Vagy ez is csak az emberek buta kitalációja, hogy a világot kicsit szebbé és jobbá varázsolják? Mindenesetre ebben a kalandokkal, őrültségekkel, drogokkal, fegyverekkel és veszélyekkel teli történetbe...