~6

112 3 5
                                    

Naaa új rész! Hatalmas köszönet a mindjárt 100 megtekintésnek, el sem hiszem!! Nagyon jók vagytok! Jó olvasást!😊❤️❤️

Újra az idegesítő pittyegés, ami azt jelzi hogy reggel van, és indulhatok a suliba. Morogva ki keltem az ágyból, és amint a reggeli rutinomat elvégeztem, le robogtam a konyhába, valami élelmet juttatni magamba. Az asztalon palacsinta, rántotta mindenféle. Nem tagadom, úgy pislogtam mint béka a parton, hogy ez mi? Aztán amint megláttam anyu mosolygós arcát, és azt hogy a mögötte levő polcon, ahol egykor sorakoztak, az erősebbnél erősebb alkoholok, most teljesen üres, a lelkem mintha ezer tonna súlytól lett volna könnyebb.
-Csináltam neked uzsit szívem. Sonkás szendvics megfelel?-
-Jaj persze..Köszönöm anyu.-Mosolyogtam vissza rá, majd leültem, és neki is láttam a finomságok elfogyasztásának. Sally még aludt ugyanis ő később megy oviba, így anyuval kettesben voltam.
-Kicsim, jóvá szeretnék tenni minden olyat, amit az elmúlt időszakban el rontottam. Olyan anya akarok lenni amilyet meg érdemeltek. Menjünk el sok helyre, vásároljunk beszélgessünk..-Sodorta anyu a terveit, én pedig el se hittem először amiket hallottam. Miért változott meg ilyen hirtelen?? Mitől jött neki ez a száznyolcvan fokos fordulat? Nem mintha nem örülnék neki, de akkor is érdekes. Gyorsan meg ettem a reggelit, aztán anyutól elköszönve indultam is a suliba. Amint kiléptem az utcára, az első amit kiszúrtam, a motorra ülő Carlos. Nincs annál jobb tényleg, mikor kora reggel arcon basz valami olyan amivel nem nagyon szeretnél találkozni. Így úgy tettem mint aki nem veszi észre, de amint léptem kettőt, Carlos hangja megütötte a fülem.
-Mamacita!(Kisanyám) Már nem is köszönsz??-Gurult mellém a motorral.
-Nem vettelek észre.-Dobtam hátra a hajam a vállam felett, mire el nevette magát.
-Hagyjuk már..Na mindegy. Be vigyelek?-Szemtelen mosolya rám csillant, a szívem pedig ki hagyott egy ütemet, de csak köhintettem.
-Kösz, de nem kell. Be találok egyedül.-
-Hát jól van. Majd szólj.-Kacsintott, és bőgázzal elhajtott. Egy szemforgatássál le reagáltam, aztán a fülhallgatót a fülembe nyomva tovább mentem. Ahogy beértem, az iskolában, szószerint őrültek háza volt. Mindenki fejvesztve rohangált, a tanárok is, mindenki. Megtaláltam Christy-t a megszokott gang helyünkön, a kis padon a lépcső mellett, kérdőre is vontam, hiszen imádott barátnőm olyan ember, aki mindig mindent tud.
-Mesélj.-
-Hát igazából a halloween-i bál miatt van mindenki meg zakkanva.-Rágózott rózsaszín barátnőm.
-Már most?-Lepődtem meg.
-Hát figyelj, kettő hét múlva itt van. Az már nem olyan kevés idő.-
-Tudod hogy vagyok ezekkel a bulikkal. Engem nem igazán mozgat meg, sőt.. Igazából el lennék nélkülük.-
-Kinek mi..-Vonta meg a vállát, aztán Carlos értetlen arca tűnt fel ahogy közelít felénk. Már csak ez hiányzott.
-Miért hülye mindenki?-Állt meg előttünk zsebre dugott kézzel. Ma is piszkosul jól néz ki ezt nem lehet le tagadni. Fekete-fehér kockás ing fel tűrve a könyökéig, felfedve ezzel a tetoválásokat, az ing alatt egyszerű fehér póló, farmer és edző cipő.
-Azért mert kettő hét múlva halloweeni bál. Ennyi.-Mosolygott rá Christy, én pedig azon kattogtam egyfolytában, hogyan lehet vele ennyire kedves.
-Halloweeni bál?? Most csak ugratsz ugye?-Nevetett fel.
-Nem. Ez nálunk hagyomány. Ahogy a végzős bál is meg ezek.-
-Igen olyan nálunk is volt, de halloweeni..Nehéz lesz átszokni, na mindegy. Madison te kivel jössz?-Kérdezte, én pedig egy pillanatra levegőt is elfelejtettem venni.
-Nos, én nem hiszem hogy el jövök. Nekem egy ilyen buli olyan semmilyen.-
-Semmilyen? Ja persze, ahol szórakozni lehet az már nem a te tereped.-Vigyorgott, mire rá kaptam a tekintetem.
-Nos, kedves Machofiú, képzeld én is szoktam szórakozni. Sőt, szeretek szórakozni. De nem így.-
-Miért te hogyan csinálod? Időpontra fogadsz embereket, hogy utána fel órán keresztül ki oszd őket?-Itt már fel pattantam hogy előtte legyek.
-Ide figyelj te köcsög! Ne hidd azt hogy ide jössz és hirtelen mindenki annyira csodálni fog téged!! Képzeld tudok szórakozni úgy mint minden ember!-
-Valóban?-
-Valóban!! És hogy bizonyítsam, el megyek veled erre a szarra! Oké?? De utána Kopj le rólam végre!-
-Hmm megbeszéltük. Na megyek órára, jók legyetek Babydollok.-Kacsintott egyet, majd fel sietett a másodikra. Fortyogtam a dühtől, ám amint Christyre néztem, majdnem fel robbantam. Barátnőm a padot csapkodta a röhögéstől, a járókelők pedig nem értették hogy mi bajunk van.
Esküszöm ki fogom nyírni ezt a gyereket!

Dangerously Rebel Attraction(18+)Where stories live. Discover now