~5

120 4 2
                                    

Hát meg is érkezett! Jó olvasást!!😍❤️


Carlos

Ahogy közeledtem felé, szemeit lassan behunyta, a levegőt pedig kicsit gyorsabban kezdte venni. Hatással vagyok rá. Érzem. Oda hajoltam, majd puha porcelán szerű bőrére, lágy csókot nyomtam az arca helyén. Aztán mentem egyre lejebb és lejebb, majd a nyakán kezdtem elidőzni. Finom, kamilla és eper illata volt. Ahogy csókolgattam az érzékeny részt, ajkaiból halk, de még is hallható sóhajok jöttek ki, ami eléggé be indította a fantáziámat. Carlos Térj észhez!! Ez most nem az az alkalom hogy meg dugd te pendejo(idióta)!
Lassan elhúzódtam, majd az ajkaira suttogtam.
-Csak hogy tudd. Nem nagyon szeretek tiszta lapokkal játszani.-Vigyorogtam, ő pedig még mindig ugyanolyan bűvölettel figyelt mint az előbb. Hallottam ahogy Pedro hív, így egy utolsó puszit nyomva a nyakára, ott hagytam. Az illata jár a fejemben. A legtöbb lánynak,mindig valami tipikus fullasztó illata volt. Méz meg vanília meg csoki meg faszom tudja mi. De neki..A kamilla és az eper keveredése, mintha a legdurvább cuccot találtam volna meg ami szét tudna nyomni. Elköszöntem Jennától az anyukájától, meg Sallytől, aztán mentem haza Pedro mellett, tőlem szokatlanul csendesen.
-Hé güey(haver). Mi van veled?-Kérdezte nagybátyám, mire csak furán magam elé néztem.
-Mi lenne? Semmi.-
-Pedig úgy vigyorogsz mintha totál loco(őrült) lennél.-Kuncogott, én meg zavartan meg ráztam a fejem.
-Pedig nem. Csak..Gondolkodok valamin.-
-Vagy inkább valakin nem?-Erre rá kaptam gyorsan a tekintetem.
-Mire célzol??-
-Na vajon? Madisonon jár az eszed. Biztos vagyok benne.-
-Miért járna az eszembe? Csak mert kicsit eljátszadoztam vele a teraszon? Ugyanmár! Te is tudod hogy a barátnő dolog nem az én világom.-
-Dehogynem, csak még ciki lenne ezt be ismerned. Tu papá(apád) ugyanilyen volt mint te, annak idején. Aztán megismerte tu mamá(anyád) és mintha minden megváltozott volna.-
-Hát az ő volt és nem én. Nekem nem kell senki. Ha rám jön a dolog, ami tudod hogy elég sűrűn előfordul, majd szerzek valami lányt elintézem azt ennyi.-Vontam meg a vállam, Pedro pedig megcsóválta a fejét.
-Te nem ilyen vagy Carlos.-
-Nem tudod milyen vagyok. Már azóta nem, hogy őket elvesztettem. Mindegy..Jóéjt Pedro.-Intettem neki amint haza értünk, majd egy gyors zuhany után, be vetődtem az ágyamba, de elaludni csak nem tudtam. Madison járt a fejemben valóban..És ez bosszantott.

Madison

Még mindig lefagyva álltam a teraszon, nem tudtam hirtelen mit csináljak. Carlos illata még ugyanúgy ott szállt a levegőben, hangja pedig még mindig a fülemben csengett.
'Csak hogy tudd, nem szeretek tiszta lapokkal játszani.'
Vajon ezt mire értette? Talán több titok van elrejtve ebben a srácban mint azt hinném, de van egy olyan érzésem, hogy ezek a titkok legfőképp sötét titkok. Bármennyire meg rémisztett, annyira érdekelt is. Gyorsan fel robogtam az emeletre, majd egy gyors zuhany után, tárcsáztam is a legjobb barátnőmet.
-Madison.. Ugye tudod, hogy fél tizenkettő, holnap pedig iskola?-Kérdezte álmos hangon rózsaszín fürtös barátnőm, a gondolat pedig ahogy most ki nézhet, meg mosolyogtatott.
-Ne haragudj de ezt el kell mesélnem. Anya Carlost és a nagybátyját hívta át vacsorázni. A vacsoránál anya a családjával kapcsolatban kérdezett valamit Carlostól, ami miatt láthatóan feszült lett, ezért ki ment cigizni. Én utána mentem, el kezdtünk kicsit veszekedni megint csak de aztán..Aztán a falhoz szorított hirtelen és..A világ mintha megállt volna.-Hadartam, Christy pedig egy jó darabig csak csendben volt, ami miatt majdnem megis kérdeztem tőle hogy itt van e még, amikor hirtelen megszólalt.
-Történt valami komolyabb is?-
-Nem. Illetve centik választották el attól hogy meg csókoljon. De nem.-
-Mad. Neked tetszik ez a srác.-Ezen fel nevettem.
-Nekem?? Carlos? Ez nevetséges..-
-Az nevetséges, hogy le tagadod.-
-Christy miért jönne be?? Egy idegesítő egoista köcsög!-
-Akit úgy tudsz bámulni, hogy majd ki esik a szemed.-
-Na jó, menjünk aludni inkább, holnap beszélünk.-Mondtam enyhén megsértve, Christy pedig csak nevetett.
-Jól van, akkor holnap. Jóéjt.-
-Jóéjt.-Majd bontotta a vonalat. Az a baj, hogy Christynek mindig igaza van, és a meglátásai is meglepően jók. Be feküdtem az ágyamba, majd az agyam kattogásán kívül nem tudtam másra figyelni. Carlos járt a fejemben. A kék szemei, a telt ajkak, a mosoly. Nem lesz ez így jó..

Dangerously Rebel Attraction(18+)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora