Star - Prolog

255 7 3
                                    

Minulost
Stála jsem před vstupem do haly a byla nervózní. Je to můj první koncert na, kterém ho uvidím. Nemůžu se dočkat. Jsem tady se svou kamarádkou Cam a společně vstupujeme do obří haly kde už je snad tisíce holek. Obě dvě jsme byly nadšené, ale já i trochu nervózní. ,,Netvař se jak kdyby si šla na popravu" usmála se na mě Cami, já sem se na ní ušklíbla a vyplázla jazyk. ,, Haha hrozně vtipný ".

Byla sem čím dál tím víc nervózní a zároveň natěšená. Zbývalo pět minut do začátku koncertu a všude okolo mě byly slyšet holky jak si zpívají jeho písničky. ,,There's nothing holdin me back" rozeznělo se z pódia a všichni včetně mě začaly hrozně ječet. Když vstoupil na pódium a zpíval byl uvolněný a užíval si to. Tak jako všichni tady.

Přítomnost
,,Liv pojď mi pomoct". Ach jo zase už musím jít dolů. Sejdu po schodech a mamka mi řekne ať si k ní sednu.,,Vím že už jsi s ním skončila, ale todle by si měla vidět ", řekne mi a zapne televizí. Uvidím jeho a všechno se mi začne vracet.

Minu.
,,Dobré ráno miláčku."
,, Dobré "
,, To jsem rád ".
Usměju se na něj a jdu do koupelny se osprchovat. Jsem s ní tak šťastná. Usměju se nad svými myšlenkami a zapnu sprchu. Je příjemné cítit teplou vodu na mojí kůži a já si ten pocit užívám. Relaxuji a když konečně vylezu ze sprchy učešu si vlasy , trošku si je natáhnu kulmou a jdu zabalena v ručníku do ložnice. Tady si vemu džínově modrý croptop a bílé džíny. Pak vyjdou z pokoje a slyším jak na mě volá. Sejdu dolů a divím se jak to stihl všechno připravit.,,Vajíčka, slanina, croasanty, káva , žemle,muffiny atd. Vše pro mojí princeznu" řekne a usměje se. Úsměv mu oplatím a sednu si naproti němu ke stolu ,, Co budem dneska dělat? "
Přítom.
Udělá se mi zle . Mamka mě obejme a já poslouchám. ,,Známý zpěvák Shawn Mendes dnes potvrdil na konferenci, že má hluboké deprese a, že si přeje aby jeho koncerty byli klidnější a tišší a proč to zde neřekl, ale i nadále budeme tuto nepříjemnou novinu pro milióny dívek na světě probírat. Tak zůstaňte s námi ". Moderátorka domluvily a já jsem se podívala na ma ku a ona čekala na mou reakci. ,,Jsi v pohodě?",,Jo, jasně " řekla jsem nesoustředěně a šla nazpátek do svého pokoje. Lehla jsem si na postel a opakovala si ,,Nic mi do toho není, Nic mi do toho není ". Nechtěla jsem si přiznat, že bych ho ještě milovala. Je to už skoro rok co jsem se rozešli. Lépe řečeno já jsem se s ním rozešla.
Min.
Já : ,, Prostě už to nezvládám. Je mi to moc líto,ale ..."
On: ,, Prosím nějak to zvládneme nedělej mi to prosím. "
Já : ,,Už mě nech na pokoji, nevolej mi , nepiš už mě prostě nijak nekontaktuj."
On:,, Když mi řekneš , že už mě nemiluješ odjedu a nechám tě být slibuji."
Podíval se mi do očí a čekal až něco řeknu, ale já nejsem dobrý lhář, řeknu jen,,Promiň" a uteču.
Přít.
Po téhle vzpomínce už to nevydržím,začnu brečet a nemůžu přestat. Brečím až do večera a nechce se mi nic dělat s tak se jen osprchuju s snažím se usnout , protože zítra jdu do školy a nechci přijít pozdě.

Usnula jsem asi až v jedenáct a měla jsem noční můry. Pořád jsem se probouzela a nevěděla co je skutečnost a co sen. Ráno jsem se vzbudila v šest a jelikož už zbývala jenom půl hodina než mi zazvoní budík šla jsem do koupelny a dala si horkou vanu. Potichu jsme si pustila písničku,,In my blood " a pomalu uvolňovala moje napjaté svaly. Než jsem si nažehlila vlasy a dala řasenku tak už bylo sedm. Narychlo jsem na sebe něco hodila a běžela na autobus do školy.
Před školou už na mě čekala Cami a já jen jsem ji uviděla běžela jsem jí naproti....
Takže vůbec nevím jak mám začít ale doufám že se vám tahle kapitola líbila a že budete číst dál. A kdyžtak mi napište do komentářů jestli mám pokračovat a nebo zkusit jiný žánr. Zatím to bude napínavé i když asi už víte s kým Liv chodila.

A s vydáváním nových kapitol to bude asi tak . Pokusím se vydávat jednu až dvě za týden ale uvidím jak to budu stíhat. A ještě jednou pls názory do komentářů. A doufám čau u nové kapitoly.

WE |S.M.|Kde žijí příběhy. Začni objevovat