Procházka nocí

89 6 3
                                    

Po tom co jsme našli náš pokoj jsme si vybalily věci a šli na pozdní oběd. Ten se malinko protáhl, protože jsme každý měli velký hlad, ale zase proč nevyužít all inclusive ? ,,Myslím, že jsem nejmíň čtyři kila přibrala. " hladila jsem si břicho. Jo, to je tak když se přejíte.,,Počkej. " zastavil Shawn. Nevěděla jsem co chce dělat a tak jsem ho pozorovala. To jsem ,ale neměla dělat, jelikož mě pohled na jeho dokonalé tělo naprosto dokonale rozptiloval a tak jsem si nevšimla ,že ke mě natáhnul ruce a vzal mě do náruče. ,,Íííííí." vypískla jsem přilepená na jeho hrudi.,,Nejsi ani o gram těžší. " usmál se na mě. ,,Blbče." zakroutila jsem nad ním hlavou. ,,Víš jak jsem se lekla ?" bouchlo jsem mu pěstí do hrudi.,,Vím. Slyšel jsem to a bylo to docela bolestivé. " zazubil se a šel se mnou do pokoje. V pokoji mě položil na postel a šel do koupelny. Po chvíli jsem uslyšela sprchu. ,,Taky se pak osprchuju." řekla jsem si. Ano asi trpím samomluvou. Přešla jsem ke kufru a vyndala z něj nové ručníky. Jeden na tělo a druhý na vlasy.

Vlezla jsem do sprchy, již svlečená. A ano , Shawn se uráčil mě sem po půl hodině pustit. Stoupla jsem si pod proud horké vody. Ta teď dopadala na mou pokožku a tvořila na ní malé potůčky.,,Mám pro tebe překvapení. "vrhnul do koupelny Shawn. Automaticky jsme si zakryla tělo rukama, když mě předjížděl pohledem.(Nechci slyšet žádné uchylné myšlenky, nebo názory! ) Naštěstí se jen usmál a zmizel u koupelny. Upřímně byla jsem zvědavá co pro mě má za překvapení, přesto jsem ze sprchy vylezla až po deseti minutách, vlasy i tělo v ručníkách. Šla jsem do ložnice, protože mi nějak nedošlo, že bych si mohla vzít do koupelny i oblečení. Na posteli seděl Shawn v bílé košili, kterou měl mírně rozepnutou a černých džínách. ,,Co si mám vzít na sebe." zase zkoumal mé tělo pod ručníkem. ,,Něco, aby ti nebyla zima." divila jsem se. No, dobře. Vytáhla jsem z kufru světle růžový crop top s dlouhými rukávy a bílé džíny s vysokým pasem. Vešla jsem do koupelny a udělala si francouzský cop. K tomu všemu jsem si vzala vesmírný vak. ⬇

,,Můžeme vyrazit

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

,,Můžeme vyrazit." řekla jsem Shawnovi , který již netrpělivě čekal z dveří z pokoje.,,Vypadáš nádherně. " pochválil mě a já se začala červenat. Sešli jsme dolů do vstupní haly a pak ven. Tam už na nás čekal taxík. Shawn mi jako pravý džentlmen otevřel dveřem a až pak nastoupil sám. ,,Děkuju. " lehla jsem si na jeho rameno a on mě chytl za ruku.,,Pro tebe všechno. "

Zastavily jsme před Eiffelovou věží. Byla nádherně osvícená. Nemohla jsem se na ní vynadívat. Otočila jsem se na Shawna. Musela jsem vypadat jako culící se blázen, ale vůbec mi to nevadilo. Hlavně, že tady byl Shawn, já a Eiffelova věž.

,,Tak pojď blíž

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

,,Tak pojď blíž. " vzal mě za ruku . Běželi jsme blíž k tomu největšímu symbolu Paříže a Francie vůbec. Těsně před ní jsme se zastavili. Koukali jsme si vzájemně do očí. Shawn se ke mně pořád přibližoval, nemohla jsem se ani hnout. V momentě spojil naše rty dohromady. Začal jimi pohybovat a já mu to začala s radostí oplácet. A tak jsme tam stáli. Jako ty páry v přeslazených filmech. Dva zamilovaní, dva šťastní, dva jež k sobě přes všechny překážky našli cestu. Líbali jsme se dlouho ,už ani nevím jak, ale pořád jsem chtěla víc a víc. Chtěla jsem víc TEBE.

Tak další část. Nemůžu uvěřit, že už jen epilog a puf ,tahle knížka skončí. No nic. Jak se vám líbil díl?  Samozřejmě trocha té romantiky. Popravdě konce měl být trošku jiný, ale po "důkladném" zkontrolování chyb mi došlo, že tak trošku spoileruju ,tak jsem to přepsala. Doufám, že se líbilo a jsem zvědavá kolik vás u tohoto příběhu vydrželo až do konce.

Papa
Vaše  IKNOWWRITER

WE |S.M.|Kde žijí příběhy. Začni objevovat