Vzpomínky a ...

113 6 1
                                    

Dole přečíst!!

⬇⬇⬇

Ráno jsem vstávala docela brzo. Nemohla jsem si totiž vůbec vyčistit mysl. A tak jsem vstávala asi v pět, což nebylo vůbec dobré, protože mě pak akorát bolela hlava. Po dvaceti minutách ve sprše jsem vyšla z mého pokoje. A vydala se do pokoje pro hosty. Nevím co mě to napadlo, protože v tom pokoji spal Shawn. Pomalu jsem došla až ke dveřím a opatrně je otevřela. Najednou jsem měla výhled na celý pokoj a uprostřed byla postel kde spal Shawn. (Vím dlouho tady nebyl pohled z minulosti )
Min.
Pozorovala jsem ho. Jednu ruku jsme měla na jeho hrudi a druhou pod sebou. ,,Je tak roztomilý když spí."pomyslel jsem si ,,Ale brzy to bude muset skončit. "otočila jsem se s touto myšlenkou k němu zády a přemýšlela. Po chvilce jsem ucítila ruku na svém boku a musela jsem se usmát. ,,Vždy tak starostlivý."byla má poslední myšlenka a pak už jsem spěchala do říše snů s JEHO ochranou.

Přít.
Ta vzpomínka mě rozbrečela měla jsem před sebou všechny naše společné chvíle. Spadla jsem na kolena a teprve pak jsem si uvědomila kde jsem a co dělám. Rychle jsem vstala a šla do svého pokoje kde jsem vyčerpána z brečeni usnula. Zdáli se mi samé blbosti. Proto jsem byla nadšená když jsem upadla do tvrdého, hlavně bezesného spánku.
Ráno jsem se probudila okolo šesté. Akorát čas vstávat, abych vše stihla připravit. Mám totiž dnes provést Shawna po škole i s jeho manažerem a proto mám volno ve škole, ale radši bych se učila. Jo to jsem byla celá já, půlka školy by chtěla být na mém místě a já se chtěla učit. Ale jediná výhoda je, že nemusím brzo vstávat. Teda byla by kdybych si nezapomněla koupit kredit. Kvůli tomu jsem nemohla zavolat Cami, že jí Stev taky uvolnil a má je provázet se mnou. Takže kvůli své blbosti musím vstávat v šest a dojít pro Cami do školy. Ona totiž bydlí hodně daleko, takže kdybych jí chtěla zastihnout doma musela bych vstávat asi o hodinu dřív a to se mi fakt nechtělo. Vylezla jsem tedy z postele a šla do koupelny. Udělala jsem ranní hygienu a oblékla se. Pak jsem jen sešla dolů, tady na mě čekala mamka. Jelikož Stev musí být už v práci a všechno připravit, tak pro Cami dojedu s mamkou.,,Dobré ráno. " pozdravila jsem mamku s úsměvem ikdyž jsem k tomu (úsměvu) neměla žádný důvod. ,,Dobré. "oplatila mi to a už jsme nastupovali do auta když se mě zeptala ,,Proč jsi byla v jeho pokoji ?"řekla hodně překvapeně a já na ni jen tupě zírala. Jak to může vědět přemítala jsem. ,,Nemohla jsem spát. " hodila jsem na ní pohled alias NECHCI TO ROZEBÍRAT a mé prosby byli vyslyšeny. Ani totiž nemohla nic říct, protože jsme byli u školy a já vyběhla z auta. Vběhla jsem rychle do školy.
Běžela k naším skříňkám a tady jsem našla Cami jak si bere věci na fyziku.,,Nic si neber, provázíš se mnou !!"zavolala jsem na ní skoro přes celou chodbu. A přitom radostně skákala, možná z toho, že v tom nebudu sama.,,Jako fakt ?!?"vykřikla a rozběhla se ke mě. S radostí jsme jí obejmula a vyšly jsme společné ze školy. Tam na nás čekala už moje mamka a samozřejmě musela Cami vyprávět o naší "skvělé " večeři a o tom kam všude jsem v noci lezla.,,Stará láska nerezaví."koukla na mě Cami.,,Možná.." řekla jsem taky něco na moje konto a pustila jsem se di svých úvah, jestli je vůbec něco takového možné. Nějakým způsobem jsme s ním nemohla být v jedné místnosti, ale to bylo jediné k čemu jsme došla a mohla si tím být na 100% jistá. Dojeli jsme k domu a vystoupili. Přede dveřmi udělala Cami něco co jsem vůbec nečekala. ,,Paní Whattová mohla bych si prosím promluvit s Liv tady venku o samotě?",,Samozřejmě připravím Shawna na to , že na něj budete dvě." Už jsem to úplně viděla. ,,Liv zůstaň silná, ty to zvládneš i když to možná ještě nevíš. "usmála se a pokračovala ve svém proslovu ,,a kdyžtak budu tady vždy s tebou a klidně ze sebe budu dělat úplnou šprtku ,aby tě nemusel, teda ...no prostě, aby na tebe vůbec nemluvil."dokončila proslov a já jsem se jí vrhla okolo krku.,,Děkuju. "pošeptala jsem vděčně a otevřela dveře do našeho domu...

Takže jsem ti zas po nějaké době. Myslela jsem si kolik toho bůhví napíšu, ale nakonec z toho byla jen tato kapitola. Možná bych se vám chtěla i trošku omluvit, protože jsem slibovala něco víc, ale doufám ,že se vám kapitola bude líbit a že si užijeme všichni prázdniny. Takže ahoj s nezapomeňte nebudu se na vás zlobit za žádný koment,hlasování atd. a nebo klidně se i na něco zeptejte, napište pro koho ta otázka je (Liv,Shawn, Cami ..) a já na ni ráda odpovím.
Vaše IKNOWWRITER 😙

WE |S.M.|Kde žijí příběhy. Začni objevovat