,,Tys jí to ještě neřekl ?!?" řekla mamka Stevovi. ,,No ona teď přišla. " řekl výmluvně Stev a já už jsem měla nervy v koncích. ,,No tak už mi to řeknete " pobídla jsem je.,,No, Liv víš jak je ta soutěž ?",,Ano?!?" ,,No tak jsme jí tak nějak vyhráli a jelikož... ,,Počkat my jsem vyhráli tu blbou soutěž se Shawnem?!?" ,,Ano a jelikož chodíš na HV s Catherine a ta vyfotila nejvíce fotek s transparenty , tak jsem myslel , že by Shawn měl vás , ale samozřejmě pochopíme když nebudeš chtít. " Všichni na mě koukali a já s otevřenou pusou přemýšlela. ,, Dobře a to jste si mě zavolali kvůli tomuhle ?" a předstíraným úsměvem jsem se na oba dva koukla.Oni se na mě nechápavě podívali a mamka mi odpověděla ,,No vlastně ano". ,,Takže už můžu jít? ,,Ano můžeš a prosím tě" řekl mi když už jsem stála mezi dveřmi, ,, řekni jim to až příjdeš do třídy ." ,,Jo dobře " odpověděla jsem a šla do třídy jim to všem říct a představovala si jejich reakci. Vešla jsem do třídy zrovna když byla Cami u tabule.,,Mám vám něco vzkázat od ředitele". Otočila jsem se a koukla na učitelku. Ta přikývla a tak jsem začala. ,,Všichni nejspíš víte o té soutěži. A no nevím jak to říct, ale vyhráli jsme." Najednou se všichni zvedli s začali křičet. Catharine je ,ale zastavila.,,A to bude učit všechny třídy HV ? zeptala se mě a otočila se protože sem se už posadila do lavice.,,Ne" odpověděla jsem jí trošku tajemně, protože jsem nechtěla všem hned všechno vyklopit. ,, A koho teda bude mít ?!? zeptala se nedočkavě a zároveň trošku naštvaně. Mrkla jsem na Cami a ta hned pochopila.,, A proč bych to tady říkala kdyby..." zbytek jsem už nedořekla,protože to všem došlo a začali ještě víc ječet. Zacpala jsem si uši a koukala na projevy radosti okolo mě. Učitelka se na nás s úsměvem koukala a vrtěla hlavou. Cami první chvíli taky ječela , ale pak se podívala na mě a došlo jí to. Soucitně se na mě podívala, obejmula mě a pošeptala mi do ucha ,, Tos nemusela a vždycky ti pomůžu, kdyby si třeba nechtěla k tabuli. " Mrkla na mě a já jí poděkovala. Najednou začalo zvonit a celá třída se tlačila ze dveří aby mohly všem oznámit tu ,,skvělou,, novinu. Usmála jsem se nad tím a šla jsem sama do třídy na Přírodopis . Všichni už si o tom šeptali a já jsem se divila jak se to stihlo rychle roznést. Najednou jsem uslyšela Catharine jak na mě volá a tak jsem se zastavila. ,,Liv já nevím jak ti mám poděkovat. " ,,A za co ?"zeptala jsem se jí nechápavě. ,, No přeci ...,vlastně asi bych ti to neměla říkat. " řekla mi provinile.,,Proč ?!? zeptala jsem se i trošičku naštvaně. ,,No asi by ti to měl říct spíš máma s ředit...tátou promiň. " ,,Dobrý v pohodě no a jak myslíš ." Zazvonilo a tak jsme rychle běželi do třídy. Sedli jsme si akorát když učitel vešel dovnitř a v tom spěchu jsem si nevšimla, že je tu s námi i mladší ročník. Učitel začal mluvit o projektu který s nimi budeme dělat a najednou ,, Ahoj já hrozně vám závidím, je pravda, že jste si to zasloužily, ale stejně ..." říkala dívka která seděla vedle mě. ,,Co prosím ?" zeptala jsem se jí nechápavě . ,, No to s tím Shawnem je přece skvělí, že vás bude mít na hudebku." řekla mi a já jsem příkyvla.,, No,ale s tímhle nadšením ! " odfrkla si. ,, Co prosím ?!? Co si to vůbec dovo..." ,,Slečno Whattová , dávejte pozor prosím! " ozval se učitel a já uraženě zmlkla. Zbytek hodiny nás učitel rozdělil do dvojic a já dikybohu nebyla s tou povrchní holkou .
Po zazvonění jsme narazila na Cami před dveřmi do třídy přírodopisu.,, Věřila by si, že už to ví celá škola ?" zeptala se mě jakože překvapeně. ,, Tady se prostě nic neutají." zavrtěla jsem hlavou na oko naštvaně. Moc dlouho jsem to, ale nevydrželi a začali se hlasitě smát. ,, Co je tady tak vtipného?" zeptal se muž který před námi najednou stál. Poznávala jsem to byl to manažer Shawna.,,Ah.. teda dobrý den. " ,,Těší mě."odpověděl ,,Jsem manažer pana Shawna Mende...",,Ese." dopověděla za něj Cami a já se musela usmát. ,, Co pro vás můžeme udělat ?" zeptala jsem se , aby naše škola hned nevypadala hned jako pro bezdomovce.,, Hledám třídu HV mám se tam sejít s p.ředitelem a těmi šťastlivci." usmál se. ,,No mi tam zrovna máme hodinu." odpověděli jsme obě dvě najednou.,,Vy jste z té třídy ?",,Ano " Cami se na mě koukla a já jí ten pohled opětovala.Zřejmě to pochopil a řekl ,, Nebojte jen si říkám jaký to mám štěstí. "Cítili jsme se trapně. ,,No tak aby jsme šli jinak nás tvůj táta zabije Liv " tak jsem vyrazili a Shawnův manažer za námi.
Takže vítejte u další kapitoly . Pls do komentářů názory s omluvte moje případné chyby.Kapitoly teď budou vycházet trošku častěji, protože můžeme mít teď na konci roku mobily i o hodině. Takže budu hlavně psát. A poletím do Řecka s v letadle se budu nudit , protože to jsou dvě hodiny. Takže dík za přečtení a u další kapitoly ADIOS.😊
ČTEŠ
WE |S.M.|
Fiksi PenggemarVždy ho budu milovat, ale nikdy nebudeme moc být spolu.Přesto nechápu proč si pořád dělám naděje. Je to zbytečné a já to moc dobře vím. Liv Whattová je 19léta dívka, kterou pronásleduje její minulost na každé kroku. Dokáže se vzpamatovat a žít opě...