ғɪғᴛᴇᴇɴ

126 5 0
                                    


IchBinKurt: nie pytajcie

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

IchBinKurt: nie pytajcie...

♡ Cherie_Rogue, LittleWicked, LittleKitty, Scott_Summers_X, Red_Hair_Girl and 193 more.

Komentarze zostały wyłączone.


⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀Cały wtorek spędzili na szukaniu Anastasii. Cerebro nie było w stanie wykryć dziewczyny, dopóki ta nie używała swoich zdolności. Komórka dziewczyny milczała, a na portalach społecznościowych nie zostały dodane żadne nowe posty. Nawet matka Any nie miała informacji od córki. Siostry Pryde starały się wyciągnąć informacje od Bractwa. Nie od dziś wiadomo było, że Dreamcatcher przyjaźniła się z rodzeństwem Maximoff. Milczeli oni jednak jak zaklęci. Nawet Lance nie chciał pomóc i nie powiedział nic, co mogłoby nakierować ich na ślad dziewczyny. Mutantka zdawała się zapaść pod ziemię. Jakby nie chciała zostać odnaleziona.

⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀Charles Xavier był wściekły na samego siebie. Jak mógł pozwolić by jego córka, zniknęła bez słowa z Instytutu. Jakim cudem nikt nie zauważył, jak wychodziła? Telepata nie mógł tego pojąć. Przeszukiwał okolice za pomocą Cerebro, jednakże nic nie przynosiło efektów. Logan jeździł swoim motocyklem po całym Bayville, starając się odnaleźć zapach dziewczyny. Wczorajsza ulewa jednakże zatarła wszelkie ślady po Anastasii.

[...]

⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀Dochodził późny wieczór, gdy Cerebro odnalazło ślad Dreamcatcher. Charles od razu zwołał X-Menów. Najpewniej wysłałby tylko Logana po swoją córkę, jednakże sytuacja była poważniejsza. Poza Aną swoich zdolności w tym samym miejscu użył Magneto. A to zwiastowało tylko kłopoty. Blackbird wylądował niedaleko wskazanego przez telepatę miejsca. W okolicy panował chaos. Ludzie uciekali i krzyczeli, wszędzie unosił się zapach kurzu i spalenizny, alarmy samochodowe niemiłosiernie wyły. Cyklop zarządził rozdzielenie się, by przeszukać jak największą połać terenu. Kitty, Kurt oraz Logan udali się w stronę centrum, Jean i Scott mieli za zadanie sprawdzenie lewej części miasta, zaś Norah, Annabelle i Rogue resztę. Wszyscy teoretycznie wiedzieli czego się spodziewać. Any i Magneta. Nie do końca jednak wiedzieli jaką zdolnością cechuje się córka Xaviera, niechętnie ona bowiem korzystała ze swoich zdolności. Była — ponoć — telepatką, ale musiało się kryć za tym jakieś drugie dno, inaczej tak by się nie upierałaby nie używać mocy.

⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀Usłyszeli krzyk i huk. Od razu ruszyli w tamtą stronę. Na dachu jednego z samochodów stała dziewczyna której poszukiwali. Opierała dłonie o kolana i łapała chlusty powietrza jakby przebiegła właśnie maraton. Jej ubrana były brudne od kurzu, zaś włosy wilgotne od potu przyklejały się do twarzy.

— Ana! — krzyknęła Kitty widząc przyjaciółkę.

— Stój! — wrzasnęła Dreamcatcher patrząc na Shadowcat — Senti...

Obiekt: Mutant. Shadowcat. Cel: Zniszczyć.  — usłyszeli za sobą metaliczny robotyczny głos.

just be normal | AU X-men: EvolutionOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz