Merhaba Yukhei. Beni rahatlatabileceğini düşündüğü için doktorum elime bu günlüğü verdi ve buradan hergün sana yazmamı istedi. Onun düşüncesine göre bu şekilde birazcıkta olsa iyi hissedebilirmişim.
Ona pek inanmıyorum doğrusu. Seni göremezken, senin iyi olduğunu göremeden nasıl rahat bir hayat yaşayabilirim ki?
Yine de Bayan Park biraz korkutucu olduğu için ona dediğini yapacağımı söyledim. Dürüst olmak gerekirse içimdeki küçük bir ses umarım bu yol işe yarar dese de yüreğim işe yaramayacağını biliyor...
Bir gecede kaybolup giden seni affedemeyeceğimi biliyorum. Bu yüzden bir çok kez seni unutmaya çalıştım. Ama ne kadar çok uğraşırsam o kadar daha kötü hale geliyorum.
Seni bırakamayacağımı biliyorum. Benim varlığım seninle tam. Başlarda senin geri döneceğine emindim. Ancak zamanla senin gelmeyeceğine karşı inancım artmaya başladı.
Neredesin, ne yapıyorsun, iyi misin bilemiyorum ve bilememek beni deli ediyor.
Ben iyi değilim ancak umarım sen iyisindir. En büyük dayanağım iyi olman.Senden haber alamamak beni parçalara ayırıyor ancak yine de senin hakkında kötü bir haber almaktansa hiç almamayı tercih ederim.
Eğer...Eğer bir ihtimal başına bir şey geldiyse yaşayamam. Bu yüzden mutlaka iyi olmalısın...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
A Little Weak ♧ Luwoo
FanfictionSöylesene Yukhei, beni tek başına bırakıp nereye gittiğini... -18.06.2018- -02.12.2018-