Selam Yukhei... Bugün günlerden hangi gün biliyor musun? Bugün senin doğum günün. Senin şu zamana kadar kendi doğum gününü hatırladığını görmedim.
Ben her doğum gününde sana sürpriz yapar sen de her zaman "bugün benim doğum günüm müydü ki?" Diye sorardın. Bugün de sana sürpriz yapmak istedim hatta senin için pasta ve hediye bile aldım.
Ama sen eksiksin... senin nerde olduğunu bile bilmezken nasıl sana sürpriz yapıpta doğum gününü hatırlatabilirim. Ya bugün doğum günün olduğunu hiç hatırlamazsan?
Bugün benim için çok önemli bir gün olmasına rağmen sen yanımda değilken bir anlamı kalmıyor... Bugün benim varlığımı dolduran, beni yaşamla dolduran ve ayrıca benim varlığımı parçalara ayıran ve içimi ölüm isteğiyle dolduran bir gün. Çünkü sen yanımda değilsin...
Yine de bugünü seviyorum. Sonuçta senin var olduğun gün. Nasıl sevmem ki? Yine de üzgünüm. Sana sürpriz yapınca senin ilk baştaki şaşırmış ifadeni sonraki mutlulukla bana sarılıp beni sevdiğini söyleyip öpmeni bugün göremeyeceğim.
Doğum günün kutlu olsun sevgilim... Seni doğurarak senin varlığınla dolma sevincini bana verdiği için annene şükranlarımı sunuyorum. Artık geri gelmelisin çünkü sensiz varlığım gün geçtikçe daha da silikleşiyor...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
A Little Weak ♧ Luwoo
FanfictionSöylesene Yukhei, beni tek başına bırakıp nereye gittiğini... -18.06.2018- -02.12.2018-