Seni arayan kimdi?

382 49 0
                                    

Selam Yukhei. Bugün Çin'de olduğu için göremediğim Kun hyung uzun zaman sonra Kore'ye geri döndü. Onu gördüğüme çok sevindim. Benim yanıma gelince benimle ilgilendi ve onunla beraber eski zamanlardan konuştuk.

Sanki tekrardan eski zamanlardaymışız gibi hissettim. Sanki sen de hemen bir yerlerden ortaya çıkacakmışsın gibi.

Kun hyung ile bir süre konuştuktan sonra Kun hyung bana senin Çin'de kaybolmuş olabileceğini söyledi. Ben ise onu reddettim ve ona senin Çin'e hiç gitmediğini ve bunun çok saçma olduğunu söyledim.

Ancak öyle dedikten sonraki Kun hyung'un gözleri beni korkutmuştu. Kun hyung seni en son gördüğüm zaman neler yaptığımızı anlatmamı istedi ve bende anlattım.

Ona seninle beraber ev için alışveriş yaptığımızı ve sonra da eve geldikten sonra beraber yemek yapıp güzel bir yemek masası hazırlayıp büyük bir ziyafet çektiğimizi anlattım. Yemekleri yedikten sonra da evde bir film açıp izlediğimizi. Sonra da film sırasında senin telefonunun çaldığını ve senin bana bir işin olduğunu söyleyip dışarı çıktığını ve tekrar geri dönmediğini anlattım.

Kun hyung beni dinledikten sonra senin kimin aramış olabileceğini sordu. Ancak bu soruya ne kadar düşünürsem düşüneyim bir cevap veremedim. Seni arayan kimdi Yukhei?

A Little Weak ♧ LuwooHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin