Seni özlüyorum...

830 75 3
                                    

Selam Yukhei. Sana hergün buraya yazacağımı söylemiştim. Ancak yazamadım. Bunun için özür dilemeliyim. Aldığım ilaçlar bedenime ağır geldiği için yazacak gücü kendimde bulamadım. Hatta uyanamadım.

Bugün daha iyiyim sanırım. Ne kadar iyi olabilirsem...

Rüyamda tekrardan seni gördüm. Bana gülümseyip yakında tekrar yanımda olacağını, yanıma geldiğin zaman beni sağlıklı görmek istediğini söyledin.

Üzgünüm...Ne kadar uğraşsam da iyi olamıyorum. Sadece sen yanıma gelirsen iyi olabilirim. Bu yüzden benim iyileşmemi istiyorsan olduğunca çabuk yanıma gelmelisin. Her saniye aklımda dolanan anılarımız beni çok yıpratıyor malesef. Ama endişelenmene gerek yok. Ben bundan memnunum. Bu sayede yüzünü görebiliyorum çünkü...

Rüyamda ayrıca bana gülümsemiştin ve sarılmıştın.  Sarılınca senin kokunu alamadım. Bu beni derinden sarstı sanırım. Çünkü uyandığım zaman ağlamaktan kendimi alıkoyamadım.

Senin kokunu unutuyorum... Filmlerdekinin aksine kıyafetlerindeki kokuyu artık alamıyorum. Belki de ilaçlar yüzünden alamıyorumdur... Kafam çok karışık ve her şey seninle dolu...

Evim, sokaklar, en sevdiğim yerler...hepsi seninle birlikte yaşadığım anılarla dolu. Ne zaman anılarımız aklıma gelse ağlıyorum ve bu demektir ki hergün ağlıyorum...

Beni bu durumdan kurtar. Sana yalvarıyorum... Sana ihtiyacım var...


A Little Weak ♧ LuwooHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin