Elveda aşkım...

370 48 13
                                    

Sevgili Jungwoo'm,

Doğru bildin. Eve gelen bendim ve günlüğünü okuyan da bendim. Senin hakkında kendimi çok kötü hissediyorum. Sana yaşattığım her şey için özür dilerim. Her şey için özür dilerim. Senin bu kadar acı çekmiş olabileceğini tahmin etmemiştim.

Beni beklediğin için teşekkür ederim. Bana değer veren, beni seven ve beni bekleyen bir kişinin olması beni çok mutlu etti. Ama lütfen artık beni bekleme. Kendine bu şekilde acı çektirme.

Senden son kez bir şey istiyorum. Beni unut ve hayatında yeni bir sayfa aç. Tek isteğim bu. Başka birini sev ve onunla beraber tekrar mutlu ol. Benim için artık böyle şeyler imkansız. Ancak en azından sen mutlu olursan ben de mutlu olabilirim.

Seni sevmekten asla vazgeçmedim. Asla da vazgeçmem. Ancak bugün senden vazgeçiyorum. Kısacası seni sevmek hariç her şeyden vazgeçiyorum. Her şeyim olan seni bırakmak benim için çok zor olsada sorun değil.

Sana, kaybolduğum zaman boyunca neler olduğunu anlatabileceğimi sanmıyorum. Bilmeni istediğim tek bir şey var o da yaptığım şeyleri isteyerek yapmadığım. Bunu bilmen benim için yeter ve artar.

Sana daha fazla yazmak isterdim. Ama yazabilecek kadar hakkım olduğunu sanmıyorum. Kendinden vazgeçme ve benim için de olsa mutlu ol. Dediğim gibi senden son isteğim senin beni unutup mutlu olman.

Seni her zaman seveceğim. Hayatıma girdiğin ve beni mutlu bir insan yaptığın için teşekkür ederim. Senin sayende kendimi bir süre de olsa insan gibi hissedebildim. Lütfen uzun bir hayat sür.

Elveda aşkım...

A Little Weak ♧ LuwooHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin